Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A Gencsapátiban tavaly létrehozott egyesület szerint a nagyobb utasforgalommal rendelkező légitársaságoknak ügyfélszolgálatot kellene nyitniuk Budapesten.
Pert indított az Atka Fogyasztóvédelmi Egyesület a Ryanair ellen, hogy a légitársaság nyisson személyes ügyfélszolgálati irodát Magyarországon – derült ki a szervezet közleményéből, amely az MTI-n jelent meg.
A Gencsapátiban tavaly májusban létrehozott egyesület szerint, az általuk indított közérdekű per nem helyettesíti a fogyasztóvédelmi hatóság vizsgálatait és nem része a minisztérium által elrendelt országos témavizsgálatnak. Ugyanakkor a közleményükben arra hívták fel a figyelmet, hogy szerintük a fogyasztóvédelemért felelős miniszternek azt is szükséges vizsgálni, hogy Magyarországon kötelesek legyenek-e a fogyasztók számára nyitva álló személyes ügyfélszolgálatot nyitni a nagyobb utasforgalommal rendelkező légitársaságok.
Az Atka szerint szerint kettő, az ügyfelek részére nyitva álló ügyfélszolgálati helyiség kialakítását indokolt törvényben előírni, egyet a repülőtéren, egyet Budapest központi részén.
Az egyesület azt is bejelentette, hogy egyeztetést kezdeményez a többi hazai fogyasztóvédő szervezettel, hogy közös javaslattal állhassanak elő a fogyasztóvédelmi törvény módosítására.
Sokat javítana a magyar fogyasztók lehetőségein, ha a mostaninál több vállalat lenne köteles magyarországi ügyfélszolgálatot nyitni, a multik is elérhetőbbé válnának a fogyasztók problémái esetén
– írták.
Nemrég egy másik eddig ismeretlen fogyasztóvédelmi szervezet is, a Védett Társadalom Alapítvány (VDTA) Budapest Bizottsága is fellépett a Ryanairrel szemben. A Földi László által gründolt és bevallottan a nyílt társadalom ellen indított alapítvány a Ryanair és Nagy Márton gazdaságfejlesztési miniszter közti extraprofitadós vitába szállt be, az utóbbi oldalán.
A VDTA feljelentette a Ryanairt a fogyasztóvédelemnél, mivel szerintük a légitársaság a weboldalán megtévesztő üzeneteket jelenít meg a magyarországi fogyasztók számára, amiben letagadja saját díjemelését.
Az elmúlt hetek slágersztorija volt Nagy Márton és a Ryanair-vezérigazgató Michael O’Leary egymásnak feszülése a légitársaságokra (is) kivetett extraprofitadó miatt: utóbbi hajthatatlanul idiótának nevezte a gazdaságfejlesztési minisztert a légitársaságokra kivetett különadó miatt, míg a tárcavezető szerint a légitársaságnak bocsánatot kell kérnie a magyar családoktól az adóteher áthárítása miatt, a stílusról pedig azt mondta, a kormány „kocsmai handabandázásban nem vesz részt”.
Ryanair-balhé: A „handabandázás" mögött húsba vágó kérdésekről kellene dönteni
A kivérzett földi kiszolgálócégeket ugráltatva szedné be a kormány a földbe állt légitársaságokra kirótt különadót, amelyet végül persze az utasok fizetnek meg. Az állam 30 milliárd forintért tartja a markát egy masszívan veszteséges ágazatnak.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Ellenzéki arcok és két régi kedvenc pokémon is felbukkan – videós beszámolónk az eseményről.