Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Június 12. után már csak 24 óra áll a becsekkoláshoz azok rendelkezésére, akik nem foglalnak ülőhelyet.
Június 12-től csavar egyet a Wizz Air az utasfelvételen:
jelenleg még a járatok indulása előtt 48 órával be lehet csekkolni az interneten keresztül, június 12. után már csak 24 órával az indulás előtt lehet
– közölte a légitársaság hétfőn.
A Wizz Air azt írta, hogy „a változtatás nem vonatkozik azokra az utasokra, akik a Wizz Air felületin a jegyvásárlást követően ülőhelyet is foglaltak. Számukra a felszállás előtti három óráig bezárólag harminc napig nyílik lehetőség az utasfelvételre”.
Veszélyben a nyaralás? 3000 járatot törölnek hajtóműproblémák miatt, a Wizz Air is érintett lehet
A járvány utáni megnövekedett igényeket egyébként is nehezen kielégíteni képes légiközlekedési-ipar most újabb problémával szembesül: az egyik legnagyobb gyártó új generációs hajtóművei olyan gyakran szorulnak karbantartásra, hogy gépek százai kényszerülnek földön maradni. A helyzet súlyosságát jelzi, hogy már van légitársaság, amely emiatt jelentett csődöt. A hajtóműválság a Wizz Airt is sújtja.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Hiába uralta eddig a hétvégét a McLaren, a 40. Magyar Nagydíj időmérő edzésén a ferraris Charles Leclerc szerezte meg a pole pozíciót.
Elég magas füstoszlopot lehetett látni.