szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Június 12. után már csak 24 óra áll a becsekkoláshoz azok rendelkezésére, akik nem foglalnak ülőhelyet.

Június 12-től csavar egyet a Wizz Air az utasfelvételen:

jelenleg még a járatok indulása előtt 48 órával be lehet csekkolni az interneten keresztül, június 12. után már csak 24 órával az indulás előtt lehet

– közölte a légitársaság hétfőn.

A Wizz Air azt írta, hogy „a változtatás nem vonatkozik azokra az utasokra, akik a Wizz Air felületin a jegyvásárlást követően ülőhelyet is foglaltak. Számukra a felszállás előtti három óráig bezárólag harminc napig nyílik lehetőség az utasfelvételre”.

Veszélyben a nyaralás? 3000 járatot törölnek hajtóműproblémák miatt, a Wizz Air is érintett lehet

A járvány utáni megnövekedett igényeket egyébként is nehezen kielégíteni képes légiközlekedési-ipar most újabb problémával szembesül: az egyik legnagyobb gyártó új generációs hajtóművei olyan gyakran szorulnak karbantartásra, hogy gépek százai kényszerülnek földön maradni. A helyzet súlyosságát jelzi, hogy már van légitársaság, amely emiatt jelentett csődöt. A hajtóműválság a Wizz Airt is sújtja.

* * * Támogatott hitel vállalkozások számára

A Széchenyi Kártya Program némileg megváltozott feltételekkel, Széchenyi Kártya Program MAX+ néven folytatódik 2023-ban. Ennek köszönhetően év végéig fix 5 százalékos kamat mellett kaphatnak kölcsönt céljaik megvalósításához a vállalkozások. Ez a jelenlegi piaci kamatozású vállalkozói hitelekhez képest 12-18 százalékos kamatelőnyt jelent. A Bankmonitor Széchenyi Hitel kalkulátorával a vállalkozások ellenőrizhetik, hogy milyen támogatott hitelt igényelhetnek.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!

Tiszóczi Roland hvg360

Veszélyben a nyaralás? 3000 járatot törölnek hajtóműproblémák miatt, a Wizz Air is érintett lehet

A járvány utáni megnövekedett igényeket egyébként is nehezen kielégíteni képes légiközlekedési-ipar most újabb problémával szembesül: az egyik legnagyobb gyártó új generációs hajtóművei olyan gyakran szorulnak karbantartásra, hogy gépek százai kényszerülnek földön maradni. A helyzet súlyosságát jelzi, hogy már van légitársaság, amely emiatt jelentett csődöt. A hajtóműválság a Wizz Airt is sújtja.