Ne dőljön be a születésnapi akciónak, csalók élnek vissza a Wizz Air nevével
Bár volt hivatalos születésnapi kedvezmény a társaságnál, ez a lehetőség már nem él.
Bár volt hivatalos születésnapi kedvezmény a társaságnál, ez a lehetőség már nem él.
Legutóbb pár nap alatt elfogyott a rugalmas utazóknak szánt tízezer darab All You Can Fly bérlet, ami a légitársaság vezére szerint sikeres, de a környezetvédők nem lelkesednek az ötletért.
Átnevezték magukat. Legalábbis egy Facebook-poszt erejéig.
A fényárban úszó tóról készült légifelvételeket a Wizz Air magyar pilótája lőtte utazómagasságból.
A repülő két órája volt a levegőben, amikor elfolyt a magzatvíz.
Váradi József üzent a magyar légitársaság hazai elsőségét megkérdőjelező Michael O’Leary-nek.
Az újabb útvonalfejlesztés előtt álló Wizz Air lesz a Magyar Olimpiai Bizottság partnere az olimpikonok Párizsba, illetve hazautaztatásában.
Az ügyfélkiszolgálással és az ár-érték aránnyal van leginkább gondjuk egy friss felmérés szerint.
A megszaporodott gépek a flotta átlagéletkorát is csökkentik.
A gép visszafordult Kutaiszibe, az utasokat leszállították, a gépet átvizsgálták, valakit elő is állítottak a hatóságok.
Ez a kolozsvári, a marosvásárhelyi és a temesvári repülőteret is érinti.
A légi közlekedés az elmúlt évben hatalmas küzdelmet folytatott, hogy lépést tartson a járvány utáni utazási boommal, erőfeszítésüket pedig nehezíti a munkaerő- és alkatrészhiány. A helyzetet tovább rontja, hogy a balesetek miatt az amerikai hatóságok nem engedik bővíteni a Boeing MAX repülőgépek gyártását. A kereslet–kínálati olló szélesedése viszont növeli a légitársaságok költségeit, akik az utasok jegyeiben érvényesíthetik azt. A zavaros helyzetet használná ki a Ryanair.
A chisinaui járatot tavaly márciusban függesztették fel.
60 milliónál is többen utaztak tavaly a légitársasággal.
A repülőgépen való dohányzás akár 3000 eurós bírságot is vonhat maga után.
Közeleg a februári EU-csúcs, ahol ismét terítékre kerül Ukrajna támogatása. Nem meglepő módon tehát Unió és az Orbán-kormány konfliktusával foglalkozik több nemzetközi lap is, így a Politico, a Financial Times, a Die Welt, a Frankfurter Allgemeine Zeitung és a Süddeutsche Zeitung is. Utóbbi és a Financial Times a lengyel helyzetet is elemzi. Az Eurázsia Csoport nevű amerikai kockázatelemző intézet európai igazgatója szerint Európára az idén a nyugtalanság éve vár. A Daily Telegraph elemzése szerint Ukrajna ügyében az EU végzi el a piszkos munkát Vlagyimir Putyin helyett. A Bloomberg a WizzAir elleni nagy-britanniai vizsgálatról ír. Válogatásunk a világlapok cikkeiből.
A döntés az Egyesült Királyság Polgári Légiközlekedési Hatósága (CAA) és a Wizz Air között 2022 óta tartó ügyfélpanasz vita utolsó lépése.
A Financial Times és a Süddeutsche Zeitung is a magyar kormány és az EU Ukrajna támogatása ügyében zajló konfliktusát és alkudozását elemzi. A mai Németország nem képes és nem is hajlandó vezetni Európát, írja az Economist. A Der Standard az éleződő lengyelországi belpolitikai konfliktusokról ír. David Cameron szerint Izraelnek az eddiginél sokkal több segélyszállítmányt kellene beengednie Gázába. A tajvani választás elé írt cikket a Washington Post. A szokásoktól eltérően politikai kérdésben szólalt meg az Európai Központi Bank elnöke. Pert vesztett a WizzAir. Válogatásunk a világlapok cikkeiből.
A magyar diszkont légitársaság szerint torzította a piaci versenyt a 13,91 milliárd forintos hitel, de a bíróság szerint a román légitársaság megszűnése zavart okozott volna.