Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Értesülések szerint Orbán Viktor eredetileg kínai és katari cégeket akart bevonni a bizniszbe, de "nyugati nyomás" miatt arra kényszerült, hogy meghátráljon.
Kiderülhetett, mely reptérüzemeltető cég vásárolja fel a magyar állammal közösen a Budapest Airportot.
Mint ismert, a Bloomberg nemrég úgy értesült, hogy a várhatóan 4 milliárd eurós felvásárlási árat a magyar állam mellett egy reptérüzemeltető cég fizetné ki, és Magyarország egy állami irányítású befektetési társaságon keresztül 51 százalékos tulajdonrészt szerezne, a maradék 49 százalékot vinné az üzemeltető társaság.
A Vsquare pénteki hírlevele alapján meglehet, konkrétan melyik reptérüzemeltető lesz a vásárló partner, és a bejegyzés érdekes részleteket is elárul a tranzakció eredeti terveiről.
A hírlevél meg nem nevezett forrásokra hivatkozva azt írja,
Orbán Viktor társnak elsődlegesen kínai és katari partnereket szeretett volna bevonni a bizniszbe, hogy állják a vételi ár nagyobb hányadát, de "nyugati nyomás" hatására arra kényszerült, hogy elvesse ezt az ötletet.
A források szerint ezután a francia diplomácia lépett fel közvetítőként, és közbenjárásukkal
a Vinci Airports nevű, ugyancsak francia cég lett az, mely beleegyezett, hogy a magyar állammal közösen vásárolja meg a Budapest Airportot.
A Vinci komoly tényező a szegmensben, jelenleg 12 országban 65 repteret üzemeltet. A Vsquare értesülése szerint a vásárlásban az az érdekes, hogy a francia társaság lesz a reptér kisebbségi tulajdonosa, noha ők teszik bele a nagyobb összeget. Viszont az üzemeltetés mellett menedzsmenti jogokat is szereznek.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
A Blinken OSA Archívum most közzétett dokumentumai mindennél beszédesebbek.
Indítsa el a háttérben és hallgassa meg szerzőink legjobb írásait! A héten: befagyott klímaprogram és szépségipari balesetek.