Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Most a Delta Air Lines 757-ese maradt a felszállópályán Atlantában.
A Delta Air Lines Boeing 757-es gépe az atlantai repülőgép kifutópályájáról tervezett felszállni, amikor leesett és elgurult a gép orrkereke – számolt be az esetről a The New York Times. A balesetben senki sem sérült meg, a gép felszállását azonban nem engedélyezte az amerikai Szövetségi Légügyi Hivatal (FAA), az utasoknak át kellett szállniuk egy helyettesítő gépre. A járaton a hatfős személyzet mellett 184 utas tartózkodott.
A Boeing-gépekről az elmúlt hónapokban sorra érkeznek a rossz hírek, néhány hete egy Boeing 737 Max 9 oldalából szakadt le egy darab menet közben, a járat kénytelen volt visszatérni a portlandi reptérre. Pár nappal korábban az FAA arra hívta fel a figyelmet, hogy a gépek vezérlőrendszerének csavarjai meglazulhatnak.
A Boeing vezérigazgatója a múlt héten azzal nyugtatta meg a közvéleményt, hogy ,,igyekeznek többet nem hibázni”. A Légügyi Hivatal mindenesetre figyelmeztette a légitársaságokat, hogy alaposan nézzék át a Boeingtől kapott repülőgépeket.
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Az eszközökre, ingatlanokra és a működéssel összefüggő károkra is kiterjedhet a céges biztosítás, de jól kell szerződni.
Kedvező a lehetőség, de alaposan figyelni kell az előírásokra a belső szabályok kialakítására során.
A forint árfolyamingadozása feladja a leckét – különösen, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
A második kézbesítés körül azonban van némi ellentmondás.