Nyersanyagpiaci kilátások 2025 második felére
Mi várható a piacokon a globális gazdasági bizonytalanság, a kereskedelmi háborúk és a geopolitikai konfliktusok időszakában?
Most a Delta Air Lines 757-ese maradt a felszállópályán Atlantában.
A Delta Air Lines Boeing 757-es gépe az atlantai repülőgép kifutópályájáról tervezett felszállni, amikor leesett és elgurult a gép orrkereke – számolt be az esetről a The New York Times. A balesetben senki sem sérült meg, a gép felszállását azonban nem engedélyezte az amerikai Szövetségi Légügyi Hivatal (FAA), az utasoknak át kellett szállniuk egy helyettesítő gépre. A járaton a hatfős személyzet mellett 184 utas tartózkodott.
A Boeing-gépekről az elmúlt hónapokban sorra érkeznek a rossz hírek, néhány hete egy Boeing 737 Max 9 oldalából szakadt le egy darab menet közben, a járat kénytelen volt visszatérni a portlandi reptérre. Pár nappal korábban az FAA arra hívta fel a figyelmet, hogy a gépek vezérlőrendszerének csavarjai meglazulhatnak.
A Boeing vezérigazgatója a múlt héten azzal nyugtatta meg a közvéleményt, hogy ,,igyekeznek többet nem hibázni”. A Légügyi Hivatal mindenesetre figyelmeztette a légitársaságokat, hogy alaposan nézzék át a Boeingtől kapott repülőgépeket.
Mi várható a piacokon a globális gazdasági bizonytalanság, a kereskedelmi háborúk és a geopolitikai konfliktusok időszakában?
A szabályozás egyre szigorúbb, a megfelelés jogi kötelezettség és stratégiai kérdés is.
Van a kártyás fizetés elfogadásánál kevésbé költséges megoldás is már a piacon: a qvik rendszer használatával a költségek 30–40 százalékkal mérsékelhetők.
A bvk hosszú távú döntés, az adózási kérdéseket ezt figyelembe véve célszerű kezelni.
Nyolcan megsérültek a ráfutásos balesetben.
Ha kétségei merülnének fel, akkor nézze meg a 2025-ös év első negyedéves számait.
Kijev rákényszerülhet arra, hogy igazságtalan tűzszünetet kössön.