Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Jó bevételre számít a Budapest Airport osztalékfizetési képessége alapján a kormány. Ezzel is igyekezett indokolni az 1400 milliárdos reptérvásárlást egy államtitkár.
Éves szinten 30-35 milliárd forintos a Budapest Airport osztalékfizető képessége, ezzel számol legalábbis a kormány. Minderről Dömötör Csaba, a Miniszterelnöki Kabinetiroda parlamenti államtitkára beszélt egy Facebook-videóban. Ha csak ezzel az osztalékkal számolunk, akkor leghamarabb 40 év alatt jön vissza a reptérvásárlásba öntött 1400 milliárd forint.
Dömötör Csaba szerint viszont a reptérnek jelentős stratégiai jelentősége is van, hiszen forgalma már közeledik a Covid-járvány előtti rekordszintekhez, és nyereséget termel még úgy is, hogy a kifutópályák még nem érték el kapacitásuk maximumát.
Vagyis van még hová bővülnie a forgalomnak, amit újabb terminál építésével kívánnak a jövőben tovább növelni, bár ez még odébb lehet:
Az államtitkár felhánytorgatta a reptér 2005-ös privatizációját, pedig szerinte már akkor 10 milliárdos nyereséget termelt a létesítmény, és az akkori lépést emlegetve kihasználta az alkalmat egy kis bajnaizásra is.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Nem csak Majka, Dopeman számai is gondot okozhatnak Orbán Viktornak.
A HVG kérdései és Gulyás Gergely válaszai a kormányinfón.
Egyre távolabb kerül az Orbán-rendszer a valóságtól és a fiataloktól.
A rapper a csúcson akarja abbahagyni.