Céges bankkártyák – Hogyan osszunk?
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
A járművek 60 év szolgálat után nyugdíjba mennek, de a társaság most négyet felújít és ismét hadrendbe állít.
Akkor még egyszer, sokadszorra a 2025-ös HÉV-menetrendekről. Nem lesz járatritkítás, és nem lesz kevesebb férőhely sem. Jövőre is ugyanannyi HÉV, ugyanolyan gyakran, ugyanakkora kapacitással közlekedik majd, mint idén. Ehhez a menetrendi flotta rendelkezésre áll, de tudjuk, a karbantartást fel kell gyorsítanunk. És pontosan ezt is tesszük: felújítjuk, és újból szolgálatba helyezzük a forgalomból hosszabb ideje kivont járműveket
– közölte hétfő délutáni Facebook-posztjában Hegyi Zsolt, a MÁV-csoport vezérigazgatója.
Ez csak az írott szöveges felvezetés, mert Hegyi videót is csatolt a bejegyzésben, melyben arról is beszél, hogy a 60. életévüket elért HÉV-szerelvények nem közlekedhetnek tovább, „a 60. születésnapjukon nyugdíjba vonulnak”, és 2025-ben négy olyan jármű lesz, amely ezt az életkort eléri.
A szerelvények létszáma viszont azért nem csökken jövőre sem, mert a már félreállított járművek közül négyet újra szolgálatképessé tesznek és menetrendbe állítanak. Az egyik közülük – amelyik mellett Hegyi magyaráz – már hat éve nem volt bevetésen, de még év végéig újra szolgálatba állhat.
Ehhez hatékonyabb karbantartás és gyorsabb felújítás kell – a munka oroszlánrésze a MÁV–HÉV dolgozóié, akik Hegyi szerint „erejükön felül is elvégzik ezeket a beavatkozásokat”. Az anyagiak és az alkatrészellátás biztosítása pedig Hegyi dolga, de azt mondja, ezekről már meghozta a szükséges döntéseket.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Részletesen bemutatjuk az ilyen esetben felmerülő kötelezettségeket, amelyekkel számolni kell.
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?
Július 1. fontos határidő a megváltozott a gazdasági tevékenységek egységes ágazati osztályozási rendszerének (TEÁOR) változása miatt.
Ma egy éve szűnt meg a kötelező akciózás, a kormány azonban nem tudta elengedni, továbbra is hatósági eszközökkel próbálja alacsonyabban tartani az árakat. De sikerült?
Az Ügyvédkör elnökét és egy volt belügyminisztert kérdeztünk.
Dr. Kincse Csongor arról beszélt, hogy nem kapott egyértelmű választ, amikor a munkába állásról érdeklődött.
Még mindig téma a szombati budapesti Pride a világsajtóban.
A szakértő szerint Európa vezetői végre ráébredtek a geopolitikai veszélyekre.
A volt igazságügyi minisztert tanúként hallgatta meg a bíróság a Schadl-ügyben.