Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A Xindaobao cikkei egy városi legendát is lelepleznek.
November végén elsőként egy magyarországi kínai lap, a Xindaobao (Új Szemle) számolt be arról, hogy száz darab, egyenként mintegy 35 milliárd forintba kerülő Boeing 737-es beszerzésére írt alá együttműködési megállapodást Kínában a magyarországi, de kínai irányítású Hungary Airlines és a Boeing globális értékesítési alelnöke.
Az ominózus cikket azóta törölték, egyelőre nem tudni, miért. Ám mivel a hírt közlő újság feltűnően jól informált a kínai–magyar kapcsolatokról és az itt élő kínaiak világáról, a 444.hu utánajárt, mit rejt a lap archívuma.
A lap az alábbi érdekességeket találta:
A Morgan Starról egyébként magyar nyelven nem sokat lehet olvasni, pedig a küldetése egy 2019-es Magyar Narancs-cikk szerint az Egy övezet, egy út régiós képviselete. A cég vezére, Guo Guoxiong 2021-ben „a magyar szellemi értékek kínai népszerűsítését, illetve a két nép kulturális kapcsolatainak fejlesztését szolgáló tevékenysége elismeréseként” a Magyar Érdemrend lovagkeresztje polgári tagozata kitüntetést kapta.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
A HVG kérdései és Gulyás Gergely válaszai a kormányinfón.
A rapper a csúcson akarja abbahagyni.