Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Július legnagyobb magyar facebookos hirdetője a Nemzeti Ellenállás Mozgalom volt, de a top 20-ba is csak két nem kormánypárti hirdető fért be.
Júliusban csak a Facebookon 93 millió forintot költött Magyar Pétert hiteltelenítő hirdetésekre az Apáti Bence által életre hívott Nemzeti Ellenállás Mozgalom (NEM), írja a 24.hu.
A NEM felelős azokért a hirdetésekért, melyek szerint Magyar Péter és Volodimir Zelenszkij olyan, mint két tojás. A lap azt írja, a Meta hirdetésközpontjában, az Ad Libraryben elérhető adattár szerint az elmúlt 30 napban senki sem adott fel nagyobb értékben magyar nyelvű, közéleti tartalmú hirdetést a Facebookon. Ráadásul a NEM 93 milliója több, mint az utána következő hat legnagyobb júliusi hirdető költései együtt, akik egyébként szintén mind kormányoldaliak.
A tojásos kampány mellett a NEM mesterséges intelligenciával például Ken babává varázsolta és szivárványos zászlóval táncoltatta a Tisza Párt elnökét. Összesen 75 hirdetést adtak fel a Facebookon júliusban. Apátiék a Facebookon túl óriásplakátokkal és citylighttal is támadtak, az Átlátszó szerint körülbelül 107 millió forintért, a Telex szerint pedig ehhez még jönnek a YouTube-os költések, melyek idén nyáron eddig 77,8 millió forintnak megfelelő összeget kóstáltak – ennek többségét szintén júliusban költötték el.
Hogy a NEM pontosan milyen forrásokból hirdet, nem tudni: a 24.hu rákérdezett Apátiéknál, de választ nem kaptak.
A száz legnagyobb értékben költő Facebook-oldal összesen 307 millióért adott fel hirdetést júliusban: ennek csaknem a harmadát a NEM költötte, de a 24.hu összesítése szerint összességében tízből kilenc hirdető és forint köthető a NER-hez. A NEM költéseit júliusban Orbán Viktor, a Fidesz-frakció és a Fidesz oldala követte. A június 28. és július 27. közti időszak költéseit összesítő top 20-ba csak két nem kormánypárti hirdető fért be, a top 50-be további 11.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Ellenzéki arcok és két régi kedvenc pokémon is felbukkan – videós beszámolónk az eseményről.