Majdnem szabályozott pénzügyek helyett biztos pillérek
A vállalkozások belső problémáiból eredő pénzügyi válságok jelentős része elkerülhető lenne. Mutatjuk, hogyan!
Kedvező magyarországi működésről számoltak be a Germanwings diszkont-légitársaság vezetői egy budapesti...
Kedvező magyarországi működésről számoltak be a Germanwings diszkont-légitársaság vezetői egy budapesti sajtóbeszélgetésen - derül ki az MTI tudósításából. Azt is megtudhatják az olvasók, hogy a légitársaság 2003 óta 1,4 millió utast szállított Magyarország és Németország között, az ülőhelyek telitettsége (load factor) összességében elérte a 80 százalékot. Idén nyáron ez ráadásul 90 volt.
Elhangzott, hogy a foglalási adatok jók és a tavalyihoz képest néhány százalékpontos növekedéssel, terveik szerint elérik a 230 ezer utast a Budapest-Stuttgart és Budapest-Köln vonalon. Részben azért, mert a Budapest-Köln járatok számát heti háromra növelték 2011 nyarán. Az már nincs benne a tudósításban, hogy a sűrítés minden nyáron bekövetkezik, tehát nincsen benne semmi újdonság. Az is kimaradt, hogy tavaly a Germanwings beindította a Budapest-Hannover útonalat, de idén év elején gyorsan be is csukta. Pedig ha megmarad, még szebb számokkal lehetett volna előrukkolni.
A vállalkozások belső problémáiból eredő pénzügyi válságok jelentős része elkerülhető lenne. Mutatjuk, hogyan!
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?
Már párszáz milliós hitelnagyság esetén is – akár több tízmillió forinttal – többe kerülhet cégünknek, ha csupán a kamatszint alapján döntünk.
Meghosszabbították a BAY Voucher programot – október közepéig lehet pályázni.
A kocsik hasítanak, de a sztárok csak gügyögnek Brad Pitt új filmjében.
A párt fővárosi frakciója hajlandó részt venni a hétfői közgyűlésen, de kérnek is cserébe.
Nem tudni, mit hoz a jövő, de Litkai Gergely a BKK-leállás után kidolgozta a Fővárosi Csődelodázási Csomagot.