Az USA-ban is siralmas a hirdetési piac

Tegnap tette közzé negyedéves gyorsjelentését a Viacom.

  • ecoline.hu ecoline.hu
Az USA-ban is siralmas a hirdetési piac

Tegnap tette közzé negyedéves gyorsjelentését a Viacom. A vállalat első pénzügyi negyedévében 65 százalékkal esett vissza a profit. A jelentés szerint az ilyen nagymértékű csökkenés oka elsősorban a vállalatok televíziós hirdetésekre költött összegének jelentős esése volt.

A nettó nyereség 212 millió dollárra csökkent az egy évvel ezelőtti időszak 610 milliójáról. Néhány egyszeri tételt kiszűrve a vállalat részvényenkénti eredménye 1,06 dollár volt, ez szinte megegyezik az 1,05 dolláros elemzői konszenzussal. Az eredmények közzétételét követően a Viacom részvényárfolyama 1,1 százalékot gyengült, írja reggeli hírlevelében a Quaestor.

Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek