Jogszabályi megfelelés az akkumulátorgyártás hulladékkezelésében – mit ír elő az EU és Magyarország?
A szabályozás egyre szigorúbb, a megfelelés jogi kötelezettség és stratégiai kérdés is.
Katatszrofális helyzetben van a BKV, ha napokon belül nem tömi ki újra állam bácsi egy vaskos köteg bankóval, le is...
Katatszrofális helyzetben van a BKV, ha napokon belül nem tömi ki újra állam bácsi egy vaskos köteg bankóval, le is állhat a budaőesti tömegközlekedés. Legalábbis Tarlós István főpolgármester szerint, akivel a Napi Gazdaság készített interjút.
Tarlós mondott már ilyet korábban is, de tény, hogy október 17-én, azaz jövő hétfőn 5 milliárd forintot kellene törlesztenie a BKV-nak, amit nem tud megtenni. A megoldás Tarlós szerint a járműpark sürgős cseréje lenne, új megbízható járgányokkal jelentős költségeket lehetne megspórolni. Pénze persze erre sincs a BKV-nak, uniós forrásokat lehetne felhasználni. Az illetékes minisztérium szerint viszont nem merítheti ki a BKV a teljes uniós keretet.
Csúszik a négyes metró is, de ezen már senki sem lepődik meg. A Siemens emiatt perli a fővárost, de Tarlós szerint meg lehet velük állapodni. Aki még ennél jobban fel akarja magát bosszantani, olvassa a cikk kivonatát a napi.hu-n. Milyen szép is lesz, amikor x év múlva átadják az új metrót, mely már 20 éve is elavult lett volna.
A szabályozás egyre szigorúbb, a megfelelés jogi kötelezettség és stratégiai kérdés is.
Van egy piaci szegmens, amely feltámadni látszik, de a megrendelő fejével kell gondolkodni.
Számos kedvezményes kamatozású termék érhető el a Széchenyi Kártya Programban, illetve az EXIM Magyarországnál.
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és a termelékenység javítását – a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az orosz elnök úgy véli, hogy országa gazdasága és hadserege elég erős ahhoz, hogy bármilyen további nyugati intézkedésnek ellenálljon.