szerző:
ecoline.hu
Tetszett a cikk?

Négy napja bosszankodik több millió Blackberry júzer amiatt, hogy az okostelefon okos szolgáltatásai nem működnek...

Négy napja bosszankodik több millió Blackberry júzer amiatt, hogy az okostelefon okos szolgáltatásai nem működnek, most talán elkezd felállni a rendszer. A gyártó cég, a Research in Motion (RIMM) legviccesebb bejelentéséről mi is beszámoltunk, a 2. napon azt próbálták kommunikálni, hogy csak néhány szolgáltatással kapcsolatban vannak fennakadások. Ezek az internet és a levelezés, vagyis pont az, ami miatt az emberek megveszik ezeket a telefonokat.

Ma már a Bloombergen több szakértő PR és kommunikációs katasztrófaként értékelte a cég elmúlt napokban mutatott teljesítményét. Első nap a tagadás, második nap a probléma elbagatellizálása, harmadik nap őszinte bocsánatkérés, de egy büdös szó se arról, hogy mi történt és meddig tart a kimaradás. Ma végre azt közölték, hogy probléma megoldva. Persze nem azonnal áll helyre a szolgáltatás, az elmúlt napok lemaradását be kell pótolniuk a szervereknek, sokmilliárd mail kézbesítése folyik, de talán egy nap alatt utoléri magát a RIM.

A Nasdaq-on ma 2-3 százalékos mínuszban van a papír, de a kimaradás kezdete óta csekély a veszteség, mert kedden az üzemzavar terjedése ellenére a felvásárlási pletykák kiújulása miatt felhúzták a részvényt.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!