szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

És nemcsak hogy népszerűtlen szegény Kasszás Erzsi, de még hatástalan is.

A Kreatív írta meg, hogy a Kantar Millward Brown kutatása szerint a fogyasztóknak sem jött be a CBA Kasszás Erzsi-szpotja. A kétségtelenül karakteres reklám ugyanis három jellemzőben ért el kiugró értékeket:

  • kellemetlen
  • idegesítő
  • zavaró

A 150 fős mintán alapuló kutatás azt is megállapította, hogy

  • Kasszás Erzsi miatt a fogyasztók egyharmadának kevésbé vonzó a CBA
  • a fogyasztók felére nem is hatnak a szpotok
  • csak a fogyasztók hatodának lett vonzóbb a boltlánc a reklám miatt

Ha lemaradt a CBA reklámjáról, itt meg tudja nézni:

VELETEK VAGYUNK – OLVASÓKKAL, ÚJSÁGÍRÓKKAL!

A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!
Elek István: Az ellenzéki ajánlat, 3. rész

Elek István: Az ellenzéki ajánlat, 3. rész

Brad Pitt saját ruhakollekcióval állt elő

Brad Pitt saját ruhakollekcióval állt elő

Negyedével esett vissza a nyelvvizsgázók száma 2020-ban

Negyedével esett vissza a nyelvvizsgázók száma 2020-ban