szerző:
hvg.hu

És nemcsak hogy népszerűtlen szegény Kasszás Erzsi, de még hatástalan is.

A Kreatív írta meg, hogy a Kantar Millward Brown kutatása szerint a fogyasztóknak sem jött be a CBA Kasszás Erzsi-szpotja. A kétségtelenül karakteres reklám ugyanis három jellemzőben ért el kiugró értékeket:

  • kellemetlen
  • idegesítő
  • zavaró

A 150 fős mintán alapuló kutatás azt is megállapította, hogy

  • Kasszás Erzsi miatt a fogyasztók egyharmadának kevésbé vonzó a CBA
  • a fogyasztók felére nem is hatnak a szpotok
  • csak a fogyasztók hatodának lett vonzóbb a boltlánc a reklám miatt

Ha lemaradt a CBA reklámjáról, itt meg tudja nézni:

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények!

Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények!

Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.
Fizetés nélkül lépett le 600 liter dízellel

Fizetés nélkül lépett le 600 liter dízellel

Ők a világ legjobban fizetett színésznői

Ők a világ legjobban fizetett színésznői

Ewan McGregor újra fénykardot ragad

Ewan McGregor újra fénykardot ragad

Donald Trump ígért egy nagyot a brit kormányfőnek

Donald Trump ígért egy nagyot a brit kormányfőnek

Újabb fontos pozícióba kerülhet az uniós bankfelügyelet magyar főigazgatója

Újabb fontos pozícióba kerülhet az uniós bankfelügyelet magyar főigazgatója

Gyurcsány: A helyzet megváltozott

Gyurcsány: A helyzet megváltozott