szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

És nemcsak hogy népszerűtlen szegény Kasszás Erzsi, de még hatástalan is.

A Kreatív írta meg, hogy a Kantar Millward Brown kutatása szerint a fogyasztóknak sem jött be a CBA Kasszás Erzsi-szpotja. A kétségtelenül karakteres reklám ugyanis három jellemzőben ért el kiugró értékeket:

  • kellemetlen
  • idegesítő
  • zavaró

A 150 fős mintán alapuló kutatás azt is megállapította, hogy

  • Kasszás Erzsi miatt a fogyasztók egyharmadának kevésbé vonzó a CBA
  • a fogyasztók felére nem is hatnak a szpotok
  • csak a fogyasztók hatodának lett vonzóbb a boltlánc a reklám miatt

Ha lemaradt a CBA reklámjáról, itt meg tudja nézni:

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!