Megduplázta a profitját Azahriah és a Wellhello menedzsmentje
Aligha függetlenül Azahriah tripla telt házas stadionkoncertjétől, a sztár, a Wellhello, a Dzsúdló, Desh és több más együttes menedzsmentjének profitja egy év alatt a duplájára nőtt még úgy is, hogy a személyi kiadások mértéke is a tavalyi kétszerese lett.
hvg.hu
A tavalyelőtti 93 után 2024-re már csaknem 181 millió forintra nőtt a Supermanagement adózott eredménye
– derül ki az Azahriah, a Follow the Flow, a Dzsúdló, a Wellhello, Fluor, Desh, Szakács Gergő, Diaz és idéntől a Carson Coma zenekari menedzsmentjét intéző, Azahriah tripla Puskás Stadion-koncertjét is szervező cég éves beszámolójából.
A cég két tulajdonosa az összeget osztalékként fel is vette.
Ahogy azt a Supermanagement két tagjával, Tóth Gergővel és Tóth Kristóffal készített interjúnkból is kiderült, a tripla stadionos Azahriah-koncertet a cég nettó 1,4 milliárd kiadás mellett 2 milliárdos bevétellel zárta, aminek alighanem jelentős szerepe volt a menedzsment tavalyi sikerében.
Nettó 1,4 milliárd kiadás mellett 2 milliárdos bevétellel zárta a tripla-Puskást Azahriah. A poptörténelmi show-t művészi szempontból a fiatal zenész álmodta meg, de több mint másfél ezres stáb dolgozott azért, hogy minden flottul menjen. Angol pirotechnika, belga reflektorok, a Hungáriával és a Halott Pénzzel közös színpadszerkezet – interjú Azahriah – amúgy „civilben” metal- és skazenész – menedzsereivel, Tóth Gergővel és Tóth Kristóffal.
A Supermanagementnek 2023-ban még háromfős állománya volt, de 2024 áprilisában meghalt az egyik alapító, Ferich Balázs. 2023-ban a személyi jellegű kiadásokra a cég 14,6 millió forintot fizetett ki, míg 2024-ben két személy kifizetésére 26,4 millió forintot költött.
A cég egyik alapítója, Tóth Gergő „civilben” a Blind Myself metálegyüttes énekese. Tóth 2014-ben Diszkószám az éhezésről címmel írt dalt az együttesnek, amely elmondása szerint arról az időszakról szólt az életében, amikor el kellett adnia a holmijait, hogy legyen pénze ételre.
Nem az Amazon-alapító Jeff Bezos múlt heti esküvője volt az első celebesemény Velencében, de még egyik sem váltott ki ekkora tiltakozást. A közel 50 millió dolláros nászünnep a mérhetetlen pazarláson túl a társadalmi érzéketlenség jelképévé is vált.