szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Egy sms-sel kell regisztrálnia azoknak a Telenor ügyfeleknek, akik kárpótlást kérnek a március 15-i hókáosz alatti hívásaik után.

"Március 14-én, 15-én és 16-án a rendkívüli időjárás miatt sok ügyfelünk az utakon ragadt, sok ügyfelünk elakadt családtagjaiért aggódott, sok ügyfelünk elindult segíteni a bajbajutottakon. Szép számmal akadtak ügyfeleink között olyanok, akik ezekben a helyzetekben anyagi lehetőségeiket meghaladva használták szolgáltatásainkat. Nekik szeretnénk most segíteni" – olvasható a Telenor Hungary Facebook-oldalán.

"Ha elküldik a 1747-es számra a HÓVIHAR szót, kedvezményt biztosítunk számukra, hogy kárpótoljuk őket a március 15-i hétvége nehézségeiért" – írják.

©

Az érintett ügyfeleknek március 27-ig kell elküldeniük az ingyenes sms-t a megjelölt számra, kérésüket regisztrálják és április 3-án jelentkeznek a kedvezmény pontos módjával kapcsolatban. "Az sms elküldésével ügyfeleink hozzájárulnak ahhoz, hogy a Telenor a cellainformációk és híváslisták alapján azonosítsa kérésük hátterét" – teszik hozzá.

Mint arról beszámoltunk: a március 15-i hókáosz a Magyar Telekom minden ügyfelének jóváírást ad, a Vodafone pedig átvállalja a hóban rekedtek telefon- és sms-költségeit.

VELETEK VAGYUNK – OLVASÓKKAL, ÚJSÁGÍRÓKKAL!

A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!
Eltemették Diego Maradonát

Eltemették Diego Maradonát

Meghalt Balázs Fecó

Meghalt Balázs Fecó

Közbeszerzők és pálinkások alkotják a bulibeszállítók krémjét

Közbeszerzők és pálinkások alkotják a bulibeszállítók krémjét