Bizony fel kell készülnie a Google-nek arra, hogy nem egyedüli versenyzőként indul az okosszemüveg-piacon. Mi több, esetenként akár többet ígérő alternatívákkal is meg kell küzdenie. Például olyannal, mint az alábbi.
hvg.hu
Meglepő volna, ha a tajvani Computexen éppen okosszemüvegeket ne mutatnának be, persze olyanokat, amelyeket ezúttal nem a Google neve fémjelez. Ma már ugyanis jó pár egyéb cég is befektet az ilyesfajta interaktív készülékek tervezésébe és gyártásába – mi is mutattunk már ilyen alternatívákat, például ebben és ebben a cikkünkben.
Forrás: Laptop blog
Az Oculon Optoelectronics is valami hasonlóval jelent meg a Computexen, azonban újdonsága talán még a Google Glassen is túltesz. A formájában igencsak a keresőóriás okuláréjára emlékeztető szemüvegnek jobb minőségű a megjelenítője, hosszabb ideig bírja egy feltöltéssel, könnyebb és kényelmesebb is viselni, mint a Google Glasst, ráadásul fele annyiba fog kerülni. Mindez pedig, amennyiben valóban így lesz, már elegendő a piaci sikerhez.
A laptop blog egy videón mutatja be a figyelemre méltó alternatívát.
Ritkán látott botrány lett egy csökkenő eladásokkal küzdő divatház reklámjából, amely közel egy hete tematizálja az amerikai közéletet. Mások belebuktak hasonló ügyekbe, ám itt még jól is alakulhatnak a dolgok az American Eagle számára, és ebben nagy szerepe lehet Donald Trumpnak.