Balogh Csaba
Balogh Csaba
Tetszett a cikk?

A hazai mobiltelefonos piac meghatározó mérföldköve volt 1995 decembere. A Westel 900 Mikulás névre keresztelt akciója hatalmas siker volt, erőteljes árversenyt indított be a szektorban.

Tizenkét nap alatt 50 ezer új ügyfélt hozott a most már Telekom néven futó Westel 900-nak a magyar mobiltörténelem egyik legemlékezetesebb - hacsak nem a legemlékezetesebb - akciója. A Mikulás néven futó kampány nem csak a szolgáltatónak volt fontos, hanem az előfizetőknek is: ehhez köthetjük ugyanis a komoly árverseny beindulását az idén 23 éves magyar mobilpiacon.

A hvg.hu Tech rovatának facebookos oldalára érkezett visszaemlékezés szerint "akkora volt a túljelentkezés, hogy rendőrök vigyáztak a dolgozókra és a rendre a Kaposvár utcai Westel 900 székház előtt. Különtermet osztottak, hogy kuponra vagy jogosult, hogy telefont vehetsz".

Egy kis nosztalgiázás gyanánt íme a kampány 1996 tavaszi utózöngéjének plakátja.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.

VELETEK VAGYUNK – OLVASÓKKAL, ÚJSÁGÍRÓKKAL!

A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!
Tömegbaleset történt az M0-son

Tömegbaleset történt az M0-son

Első kémfotók a 700 lóerős Mercedes-AMG S63e-ről

Első kémfotók a 700 lóerős Mercedes-AMG S63e-ről

Alig utaznak a magyarok, de nagyon jó a véleményük a repülőtérről

Alig utaznak a magyarok, de nagyon jó a véleményük a repülőtérről