Az Apple márka annyit ér, mint a Coca-Cola, a Microsoft és a Facebook összesen

Az almás vállalat egymás után harmadik éve vezeti az Interbrand márkaérték szerint összeállított toplistáját.

  • hvg.hu hvg.hu
Az Apple márka annyit ér, mint a Coca-Cola, a Microsoft és a Facebook összesen

Az Apple még 2013-ban taszította le a trónról a Coca-Colát, azóta pedig nem is minden évben vezeti a toplistát. A dobogó második helyére időközben befúródott a Google, az üdítőipari vállalat így már csak a hardmadik helyen áll.

Az Interbrand által összeállított rangsor első tíz helyéből hetet technológiai/e-kereskedelmi vállalat foglal el: az Apple-Google páros mellett a negyedik a Microsoft, az ötödik az IBM (a két cég helyet cserélt tavaly óta), hetedik a Samsung, nyolcadik a GE, tizedik pedig az egy év alatt öt helyet előrelépő Amazon.

Interbrands

A listán “csak” 23. helyen áll a Facebook, de valamiben elsők: az egy év alatt mért 54 százalékos márkaérték-növekedése a legnagyobb erősödésnek számít a top 100-ban.

A mobilgyártókat leválogatva az Apple (1.), Microsoft (4.), Samsung (8.), Sony (58.), Huawei (88.), Lenovo (100.) a sorrend.

Megszavazták a módosított költségvetést, de Budapest csak időt nyert, életet nem - közvetítésünk a Fővárosi Közgyűlés üléséről

Megszavazták a módosított költségvetést, de Budapest csak időt nyert, életet nem - közvetítésünk a Fővárosi Közgyűlés üléséről

A július 1-i határidő előtti utolsó pillanatban, a hétfői rendkívüli közgyűlésen dőlt el, hogy a fővárosi képviselők kiigazították a már korábban, konszenzussal elfogadott 2025-ös költségvetést, így van újra érvényes büdzséje a fővárosnak – év végéig. Ha nem így lett volna, durva korlátozásokkal és pénzügyi nehézségekkel járó állapotra kellett volna készülni.