szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A Google tesztoldala megmutatja, mennyit kell(ene) még fejleszteni egy weboldalon, annak mobil változatán, hogy azt még véletlenül se hagyják el a látogatók.

Ma már többen keresnek mobiltelefonokon, mint asztali számítógépen, ezért is vizsgálja a Google tesztoldala (Think with Google) a site-ok mobilbarátságosságát (mennyire sikerült a mobilra tervezés), sebességét a mobilokon, de azért az asztali számítógépekre is gondol. Érdemes megnézniük ezt a tesztet a weboldalak fejlesztőinek, de a hétköznapi felhasználók számára is érdekes lehet látni, mennyire jó vagy gyengébb kedvenc weboldaluk az említett szempontokból.

Még a Google sem tökéletes
©

Az oldal mindhárom esetben elmagyarázza a választott szempont fontosságát (pl. a felhasználók ötször nagyobb valószínűséggel hagynak el egy weboldalt a telefonjukon, ha az nem mobilbarát, vagy például a látogatók közel fele elhagyja az oldalt, ha az nem töltődik be 3 másodpercen belül, és hasonló a helyzet az asztali gépeken lassan válaszoló weboldalakkal), és tanácsokat is ad azzal kapcsolatban, miként lehet javítani, ha gond van. Még a részletes jelentést is le lehet kérni a tesztoldaltól.

Ránk számíthatsz – mi is számítunk Rád!

A koronavírus korunk legnagyobb krízise, melyben szó szerint létfontosságú a hiteles forrásból való tájékozódás. A HVG-ben ebben a helyzetben is elhivatottan teszünk eleget küldetésünknek: pontos, tényszerű és független tájékoztatást biztosítunk olvasóinak.

Arra kérünk támogasd munkánkat, hogy a nehéz körülmények között is naprakész információval szolgáljunk neked.

Ránk számíthatsz – mi is számítunk Rád!

A koronavírus korunk legnagyobb krízise, melyben szó szerint létfontosságú a hiteles forrásból való tájékozódás. A HVG-ben ebben a helyzetben is elhivatottan teszünk eleget küldetésünknek: pontos, tényszerű és független tájékoztatást biztosítunk olvasóinak.

Arra kérünk támogasd munkánkat, hogy a nehéz körülmények között is naprakész információval szolgáljunk neked.
A pénzosztás a csodafegyver a válság ellen

A pénzosztás a csodafegyver a válság ellen

Megtalálta a Huawei a YouTube utódját

Megtalálta a Huawei a YouTube utódját

ESG: Iránytű vagy divatos marketingtrükk?

ESG: Iránytű vagy divatos marketingtrükk?