Nem nyugszik a Samsung: itt vannak az újabb iPhone-cikizős reklámok
Nagyon belehúzott a Samsung: újabb videókban emeli ki a Samsung Galaxy S9 nagyszerűségét az Apple jubileumi csúcstelefonja ellenében.
hvg.hu
Még fel sem ocsúdtunk a néhány napja megjelent, a képzeletbeli Apple Store-ba kalauzoló Samsung-hirdetésekből, és máris három újabb szösszenet került fel a legnagyobb videomegosztóra.
A téma ugyanaz: az Ingenius kampány keretében megjelent reklámok azt hangsúlyozzák, hogy a Galaxy S9 jobb választás az iPhone X-nél, mivel olyan jellemzői vannak, amelyek nem érhetők el ez utóbbin. Például hogy – mivel nincsen szenzorsziget (notch) – a teljes kijelzőt lehet használni a videók megtekintésénél (ennél a reklámnál még egy „notch-család” is megjelenik), microSD-vel növelhető a tárhely, ami – a felhasználó szerint – kellemesebb megoldás az Apple kínálta felhőszolgáltatásnál, és hogy a Galaxy S9 osztott képernyőjén párhuzamosan futtathatók az appok.
David Zucker, a Naked Gun rendezője biztosan nem nézi meg a Liam Neesonnal készült negyedik részt, mert az szerinte ötlettelen másolat lesz csupán. A ZAZ-trió egyharmadával Leslie Nielsen fingógépéről, a pilótás pedofilpoénokról, a Top Secret bukásáról és O.J. Simpsonról is beszélgettünk. És persze a Csupasz pisztoly 4-ről, amiből kihagyták.
Nem világos, hogy a leginkább szablyacsörgetésnek tekinthető kereskedelmi háború átmegy egy langymeleg állapotba, vagy augusztus elsején totális káosz lesz a vége.
Vajon eljön az idő, amikor a boltok nekünk fizetnek majd azért, hogy náluk vásároljunk? Nem tudni, de tény, történelem során volt néhány furcsa példa arra, mi miért került kevesebbe és ennek mi lett a következménye. Elek Péter hozott is párat a Duma Aktuál közönségének.