szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Nagyon belehúzott a Samsung: újabb videókban emeli ki a Samsung Galaxy S9 nagyszerűségét az Apple jubileumi csúcstelefonja ellenében.

Még fel sem ocsúdtunk a néhány napja megjelent, a képzeletbeli Apple Store-ba kalauzoló Samsung-hirdetésekből, és máris három újabb szösszenet került fel a legnagyobb videomegosztóra.

A téma ugyanaz: az Ingenius kampány keretében megjelent reklámok azt hangsúlyozzák, hogy a Galaxy S9 jobb választás az iPhone X-nél, mivel olyan jellemzői vannak, amelyek nem érhetők el ez utóbbin. Például hogy – mivel nincsen szenzorsziget (notch) – a teljes kijelzőt lehet használni a videók megtekintésénél (ennél a reklámnál még egy „notch-család” is megjelenik), microSD-vel növelhető a tárhely, ami – a felhasználó szerint – kellemesebb megoldás az Apple kínálta felhőszolgáltatásnál, és hogy a Galaxy S9 osztott képernyőjén párhuzamosan futtathatók az appok.

Mint már többször is megírtuk, a Samsung hirdetései mögött az a kellemetlen tény (is) állhat, hogy nem fogynak olyan jól a Galaxy S9-ek, mint ahogyan azt a gyártó várta, ezért is úgy gondolják úgy, hogy ezekkel a reklámokkal iPhone-osokat édesgethetnek magukhoz. A kevésbé jó eladási eredményeket próbálják kompenzálni a Galaxy Note9 vártnál korábbi bemutatásával is. Egyébként könnyen lehet, hogy ez az eszköz lesz az utolsó Note márkanevű telefon.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, kövesse a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!