szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Egy gyors kereséssel korábban is rá lehetett jönni, hogy miről is szól a hetek óta országszerte erős marketingkampánnyal megtámogatott Cherrisk, de pénteken hivatalosan is bemutatta új generációs biztosítási modelljét az Uniqa Biztosító.

Hazai inkubátorprogramból lépett elő biztosítási termékké a Cherrisk, melybe a nemzetközi porondon is jelen lévő Uniqa anyavállalata több mint 4 millió eurót fektetett. A pénzt a CherryHub néven létrehozott kft. kapta, melynek fejlesztői 2016 szeptembere óta dolgoznak a két évvel korábban megfogant ötlet megvalósításán.

A magyarországi Uniqa végül pénteken mutatta be a kész insuretech (biztosítási terméket technológiai innovációval ötvöző) terméket, amelyet hétfőtől értékesítneke majd. A vállalat közleménye szerint a koncepció kialakításában "fontos volt, hogy a csapat tagjainak jelentős része a biztosítói szektoron kívülről érkezzen, hiszen ez adta meg arra a lehetőséget, hogy a tradicionális modelleken túlmutató ötletek születhessenek".

A végeredmény a Cherrisk, melynek rendszerében lakás-, casco-, baleset- és utasbiztosítások köthetők az aszali és mobil eszközökre is optimalizált online felületen, csupán néhány adat megadásával egyszerűen megköthetők – ígéri az Uniqa. A biztosíti állítja, nem csak megkötni lehet a szokásos, fiókbéli sorbanállásnál gyorsabban a biztosítást, hanem "egy kár rendezése akár percek alatt is megtörténhet" majd. Az online működés túlmutat az egyszerű weboldalon: a biztosító azt ígéri, a kérdéses eseteket videóhíváson keresztül tisztázzák majd.

Az Uniqa szokatlan módon oldotta meg az edukációs problémát. A Cherrisk rendszerében játékos feladatok formájában tették elérhetővé azt a tudást, mellyel véleményük szerint az ügyfelek könnyebben megóvhatják magukat a káreseményektől. Ez a biztosítónak is érdeke, hiszen minél jobban tud valaki "vigyázni magára" és vagyontárgyaira, annál kisebb eséllyel esik meg vele a minden félnek kényes helyzetet jelentő és költséges káresemény. Aki végigmegy a Cherrisk rendszerében felkínált interaktív, tudásközvetítő tartalmakon, az cseresznyéket gyűjthet, melyeket aztán saját biztosítási díjának csökkentésére fordíthat. Vagy olyan ügyeket támogathat a virtuális gyümölcsök értékével, amelyek a lokális közösségek biztonságának növeléséhez járulnak hozzá.

A budapesti fejlesztéssel megvalósuló innováció létrejötte stratégiai jelentőségű lehet, a magyarországi Uniqa szerint ugyanis sikeres piaci fogadtatását követően az anyavállalat más európai országokra is kiterjeszti a modellt.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, kövesse a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.

* * * Gondoskodjon családja anyagi biztonságáról nehéz helyzetben is

A jelenlegi nehéz, bizonytalan gazdasági helyzetben még fontosabb a család anyagi védelme. A Bankmonitor Biztonság biztosítás választásával nehéz helyzetben a családnak legalább a hitelei törlesztésével nem kell foglalkoznia.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!