szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az Egyesült Államokban már teszteli az Instagram az új funkciót, amivel extra bevételt szerezhetnek a tartalomgyártók.

A jövőben lehetőségük lesz az Instagram tartalomgyártóinak arra, hogy egy kis extra bevételre tegyenek szert a bejegyzéseikkel. Adam Moseri, az Instagram vezetője egy Twitterre feltöltött videóban jelentette be, hogy az Egyesült Államokban már elindult egy előfizetői rendszer tesztje.

A szakember elmondása szerint mindez a gyakorlatban úgy néz ki, hogy a tesztben résztvevő felhasználók elsőként az élő közvetítéseket és az Insta-sztorikat tehetik majd fizetőfal mögé. Ezt akkor láthatják majd a felhasználók, ha előfizetnek az adott tartalomgyártó által kínált csomagra. A követők számára egy lila kör jelzi majd, hogy melyik a fizetős tartalom.

A Twitch-hez és a YouTube-hoz hasonlóan az előfizetők itt is kapnak majd egy jelvényt, amit az alkotók láthatnak majd a hozzászólásoknál, az üzeneteknél és más helyeken is. Ennek köszönhetően nagyobb figyelmet fordíthatnak a "vásárlóikra".

A tartalomgyártók saját maguk határozhatják meg, hogy mekkora összeget kérnek el a felhasználóktól, ők pedig egy gomb segítségével iratkozhatnak fel a fizetős tartalmakra.

A cég a tervek szerint hamarosan még több tartalomgyártó számára teszi majd elérhetővé a funkciót, a Meta pedig azt tervezi, hogy 2023-ig nem kér majd részesedést a bevételekből.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!