szerző:
HVG
Tetszett a cikk?

Fontos döntés elé állítja sok felhasználóját a Netflix: akik eddig a legalacsonyabb árú csomagot használták, vagy áttérnek a reklámos változatra, vagy fizetnek többet a reklámmentességért.

A Netflix néhány piacon már elkezdte bevezetni azt a csomagját, mely kedvezőbb árú az eddigieknél, ellenben a tartalomfogyasztást reklámok egészítik ki. Magyarországon ez egyelőre nem elérhető, de bizonyára csak idő kérdése.

A reklámos változaton túl három csomagot kínál a Netflix valamennyi piacon. Ezek árszabása változó, de az Egyesült Államokban 12/15,5/23 dollárt kérnek értük, és a drágább csomagok jobb képminőséget kínálnak, valamint több letöltést, egyidejű megtekintést tesznek lehetővé. Magyarországon 2500/3500/4500 forintba kerülnek a csomagok.

Úgy tűnik azonban, hogy a Netflix a legolcsóbb opciót száműzni tervezi a reklámos javára: a The Verge egy sor beszámolót szúrt ki a Redditen, melyek arról szólnak, hogy a 12 dolláros alapcsomag felhasználóit egy másik választására kényszeríti a platform.

Az egyik érintett arról írt, hogy július 13-ig tudja használni a Netflixet ezzel a csomaggal (bár ebben az is szerepet játszhat, hogy mikor van a fordulónapja valakinek), utána kénytelen választani egy másikat.

Can’t finish Netflix subscription
byu/BritestBowlingBall inmildlyinfuriating

A Netflix lépése a kanadai és a brit piacot érinti a beszámolók szerint, és a cég már az év elején szót ejtett arról, hogy ezeken a piacokon száműzi a legolcsóbb opciót.

Egyelőre nem tudni, Magyarországra mikor érkezhet meg a reklámokkal tűzdelt sorozatdarálást kínáló csomag, de minden bizonnyal a hazánkban elérhető alapcsomagra is hasonló sors várna.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!