szerző:
techline.hu
Tetszett a cikk?

A Nielsen klegutóbbi felmérése főleg azt vizsgálta, hogy mennyi időt töltünk a neten, és ezt az időt milyen...

A Nielsen klegutóbbi felmérése főleg azt vizsgálta, hogy mennyi időt töltünk a neten, és ezt az időt milyen oldalakon/szolgáltatásokkal töltjük el.

Az eredmény, bár nem meglepő, (eddig is tudtuk, hogy a Facebook lesz a nyerő) így számokkal alátámasztva mégis döbbenetes. 2011 májusában, több mint 53 milliárd percet töltöttünk el a Facebookon, pontosabban tették ezt a tengerentúlon, hiszen a felmérés ezúttal csak az USA internetezőket vizsgálta. Az amerikaiak online idejük 23 százalékát csak és kizárólag különböző közösségi oldalakon töltik, főleg a Facebookon. A hálózaton gyakorolt időtöltések második helyezettje az online játékok, az online idő 10 százalékát töltik ezzel a tengerentúlon. Az időzabáló nyertes Facebook után a ranglista további helyezettjei: Google, AOL Media Network, MSN/Live/Bing, YouTube, és végül az eBay.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!