Áradt a felgyorsult Tisza és mindent letarolt
A magyarországi kihalt falvakról szóló sorozat egyik legkülönlegesebb túrája, amolyan Tüskevár-érzés volt, amikor Tiszahalász emlékei után kutattunk.
Egy mexikói milliárdos kérésére alkották meg.
Giorgetto Giugiaro legendás 1970-es évekbeli koncepciója, a Maserati Boomerang modern interpretációt kapott. A projektet Carlos Peralta mexikói gyűjtő rendelte meg, akinek a nevét a jármű is viseli.
Az új Peralta S szuperautó a Maserati MC20 alvázára épül, és teljes egészében egyedi darabként készült. A GFG Style stúdió munkája egy kézzel formált alumínium karosszériát és teljesen új belső teret kapott, amely bőr kárpitokat és magasfényű szénszálas elemeket kombinál.
A középmotoros Peralta S meghajtásáról a Maserati 3.0 literes Nettuno ikerturbós V6-os motorja gondoskodik, amely 630 lóerőt és 730 Nm nyomatékot biztosít.
Az autót a mexikói Pastejé Automotive Invitational rendezvényen mutatták be. A Peralta S megalkotását Fabrizio Giugiaro irányította, aki apja ikonikus munkáin túl a 20. század ék alakú dizájnirányzataiból is merített inspirációt.
A magyarországi kihalt falvakról szóló sorozat egyik legkülönlegesebb túrája, amolyan Tüskevár-érzés volt, amikor Tiszahalász emlékei után kutattunk.
Pannonhalmán mondta el augusztus 20-i ünnepi beszédét a Tisza Párt elnöke.
Kína és Oroszország is részt venne a kidolgozásban, dobta fel az orosz külügyminiszter.
A rendőrség ugyanakkor nem akarja elárulni, hogy milyen bűncselekmény gyanújával indítottak eljárást.