| Eltérített márkák
Bolti ár: 3 500 Ft Kiadónkon keresztül: 3 150 Ft Kiadónkon keresztül, HVG-klubkártyával: 2 800 Ft
Díjmentes házhoz szállítással!
Oldalak: 335 Borító: puha borító Kiadás éve: 2008 ISBN: 9637525718 Szerző: Alex Wipperfürth
Erre a könyvre az előfizetői könyvkupon beváltható! |
| |
Ismertető: Nézzünk szembe a tényekkel: a huszonegyedik században az irányítás kicsúszott a marketingmenedzserek kezéből. A média-csömör, a fogyasztói tudatosság, az image-marketing elértéktelenedése új stratégiát hoztak létre: a márka-eltérítését. A márka-eltérítés arról szól, hogy a passzív befogadással szemben hagyjunk a vevőnek beleszólást a márka jelentésének alakításába, és engedjük, hogy így ajánlja a márkát másoknak. Ez a Starbucks, a Red Bull, a Palm és a Napster sikerének a titka. Ez a marketing új modellje. Az „alulról”, fogyasztói tapasztalatból szerveződött márkahűség persze illúzió: a marketingestől valójában számos alaposan átgondolt, összehangolt cselekvést igényel – többek között erre kapunk ötleteket ebből a könyvből.
|
Megrendelés
A megrendelt könyveket a GTR segítségével az ország bármely pontjára díjmentesen szállítjuk az Ön által megadott címre.
További információért, kérjük, hívja a 436-2045-ös telefonszámot.
Adatvédelem: A visszaküldött adatokat további akcióinkhoz is fel kívánjuk használni, de a HVG Rt. érdekeltségi körén kívül álló, illetéktelen személynek nem adjuk tovább. Ön a későbbiekben tájékoztatást kérhet adatainak kezeléséről, továbbá kérheti azok módosítását. Ha adatai további felhasználásához nem járul hozzá, kérjük, ezt jelezze kiadónknak.
|