szerző:
hvg.hu

Kivitelezhető lenne egy új gyalogos-kerékpáros híd létesítése, vagy egy meglévő átalakítása, továbbá nagyon fontos lenne egy Duna-parti kerékpárút építése – mondta el a hvg.hu stábjának Rogán Antal a „2 kerék - 4 kerék” elnevezésű konferencián.

Schneller Domonkos Koppenhágával példálózott, László János, a Magyar Kerékpárosklub elnöke pedig azt hangsúlyozta: nem beszélhetünk kerékpárosokról és autósokról, csak emberekről, akik közlekednek.

 

Csatlakozzon a HVG Pártoló Tagsághoz!

Több mint 1 milliós olvasótáborunk zöme már a digitális, ingyenes tartalmainkból tájékozódik. Az ezt lehetővé tevő hirdetéseken alapuló üzleti modellre azonban nagy nyomást helyeznek a technológiai vállalatok és a független médiát ellehetetlenítő politika.
Azért, hogy továbbra is a tőlünk telhető legmagasabb színvonalon szolgáljuk ki olvasóinkat Pártoló Tagsági programot indítunk. Tagjaink közelebb kerülhetnek szerkesztőségünkhöz, illetve számos előnyt élvezhetnek.
Csatlakozzon programunkhoz, vagy támogasson minket egyszeri hozzájárulással!
hvg.hu Itthon

A legbosszantóbb autós húzások - biciklis szemmel

A budapesti autósok híre rossz ugyan, döntő hányaduk mégis figyelmes a kerékpárosokkal szemben. Ettől függetlenül ők is elkövethetnek olyan hibákat, amellyel – ha nem is rosszhiszeműen, de – kellemetlen helyzetbe hozhatják, vagy balesetveszélybe sodorhatják az autóstársaknál jóval védtelenebb, de velük együtt közlekedő kerékpárosokat. Íme, néhány jó tanács a Sidiergo.com blog nyomán.

hvg.hu Napi merítés

Városi biciklizés 2.0: a Koppenhágai Kerék

Decemberben, a koppenhágai klímacsúcson mutatták be a Koppenhágai Kerék névre keresztelt koncepciót, azaz a hibrid biciklit. De hogyan is működik egy hibrid kerékpár? A Webisztán blog írója maguktól a tervezőktől kapott választ, kérdéseire.