Telefonnal működtethető VR-szemüveggé alakítható át a Coca-Cola legújabb csomagolása.
hvg.hu
Az idei MWC 2016 mobilos szakkiállításon is nagy hangsúly volt a virtuális valóságon, nem csoda, hogy egyre több gyártó igyekszik valamivel előjönni VR-témában. Köztük van egy olyan is, amelyikre ezen a területen nem nagyon számítottunk: a Coca-Cola.
Az üdítős vállalat két vagy több palack kólát tartalmazó, újrahasznosított papírból gyártott kartondoboza egyszerűen átalakítható egy cardboard típusú VR-szemüveggé. A cardboard jelleg azt jelenti, hogy egy kartonszemüveget kapunk, ebbe még bele kell helyezni telefonunkat, hogy valóban élvezhessük a virtuális valóságot. A dobozos megoldást úgy tervezték, hogy a legnépszerűbb androidos csúcstelefonok és az iPhone-ok is beleilleszthetők legyenek. Ha ez kész, már csak valamilyen VR tartalmat/alkalmazást kell letölteni, és kezdetleges formájában máris megízlelhető a később várhatóan mindent átalakító virtuális valóság.
Leggyakrabban kiabálással, sértegetéssel, káromkodással és becsmérlő fenyegetéssel találkoznak a Heim Pál Országos Gyermekgyógyászati Intézet dolgozói, de előfordul, hogy a hozzátartozók vagy a betegek leköpik, megrúgják, fellökik vagy szexuálisan inzultálják őket – derül ki a dolgozókat érő erőszakról szóló kutatásból.