A Pannon GSM nemzetközi HR-rendszert fejleszt

1 perc

2005.05.02. 11:17

Országokon, sőt, földrészeken átívelő, közös emberierőforrás-gazdálkodási rendszert készül bevezetni a világ egyik legnagyobb távközlési cége, a norvég gyökerű Telenor-csoport. Ennek ellenére a gyakorlati kivitelezés Magyarországi tapasztalatokra és szakértelemre támaszkodva hazánkban kezdődik meg.

A Global HR System Project végső kialakítására a Pannon GSM-nél kerül sor, azaz itt, a magyar cég szakemberivel együttműködve öntik végső formába és helyezik üzembe azt a rendszert, amelyet később a teljes cégcsoportra kiterjesztenek.

A Telenor egyik legsikeresebb leányvállalata a Pannon GSM, ami közrejátszott abban, hogy az új HR-rendszer bevezetését éppen itt alapozzák meg. Végh József, a Pannon GSM emberierőforrás-igazgatója a projektről a következőket mondta: „A Global HR System lényege, hogy a ma sok külön alkalmazáson futó megoldás helyett egy egységes rendszer segítse az emberi erőforrások leányvállalat-, illetve Telenor-szintű menedzselését. A HR-munka valamennyi folyamata az új rendszeren fut majd, azaz nyomon követi a toborzási és kiválasztási folyamatot az új pozíció igénylésétől kezdve az új munkatárs felvételéhez kapcsolódó adminisztrációig. De támogatja a képzési és vezetés fejlesztési tevékenységet, kezeli a juttatási csomagokat, innen indulnak majd az e-learning tananyagok, itt kezelhetők az egyes dolgozókkal kapcsolatos események, és így tovább. Reményeink szerint az új rendszer megszabadít egy sor papír-alapú adminisztrációtól is, ami jelentős idő- és költség megtakarítást eredményez majd.”

A rendszer fejlesztése a Pannon GSM HR-szakemberivel együttműködésben, a mobilcég technológiájára alapozva folyik. A bevezető projekt magyarországi sikere esetén hamarosan ez az egységes rendszer működik majd a Telenor-csoport minden vállalatánál, nemcsak Európában, hanem olyan távoli országokban is, mint Pakisztán vagy Malajzia.