Nagy Márton miniszter már nem fb-tag Tiborcz István cégében
A Diófa Alapkezelőnek tavaly már csaknem 1,5 milliárd forint profitja volt.
A Diófa Alapkezelőnek tavaly már csaknem 1,5 milliárd forint profitja volt.
Michael O'Leary azt mondta, panaszt tettek az Európai Bizottságnál az extraprofitadó miatt.
Ritkán láthatunk olyan párbajt a magyar közéletben, amilyen most alakult ki a kormány és a Ryanair között. A fapados légitársaság vezetője, Michael O'Leary többszörösen leidiótázta a kormányt és gazdaságfejlesztési miniszterét, válaszul a kormány influenszereit, hatóságait és sajtóját is bevetve esett neki kritikusának.
A sablonüzenetet egy gombnyomással lehet létrehozni és elküldeni a kormánynak.
Tízből jó, ha egy startup befut, mégis megéri innovatív cégekbe fektetni, egyébként sosem törünk ki az akkugyártó szerepéből. Ám ehhez az állami kockázati tőkének is piaci alapon kellene dolgoznia – fejtette ki az üzleti világban „Petyának” hívott Balogh Péter, a STRT Nyrt. főtulajdonosa.
Első nőként lehet elnöki kabinetfőnök Susie Wiles, aki a háttérből vezényelte Donald Trump sikeres választási kampányát.
„Tanúja voltam az igazi Trumpnak sztriptízbárokban, kétes üzleti találkozókon és azokban az óvatlan pillanatokban, amikor felfedte, ki is ő valójában” – a megválasztott elnökről volt munkatársai, korábbi kinevezettjei, sőt saját pártjának képviselői és közeli családtagjai is lesújtó véleménnyel vannak. Kongatták is a vészharangot Donald Trump jelleme miatt és azért, mert alkalmatlannak tartották őt a hivatalra.
Ijesztően megszaporodtak az ámokfutók által elkövetett gyilkosságok Kínában, idén már többet követtek el, mint az elmúlt évtizedben összesen. Az elkövetők döntő többsége olyan, magát áldozatnak tekintő személy, aki vélt vagy valós sérelmei miatt a társadalmon, vadidegen embereken akar bosszút állni. A helyzetet bonyolítja, hogy az egyébként biztonságos országban a hatalmi cenzúra nem engedi a társadalom mentális állapotáról folyó párbeszéd megindítását.
A mesterséges intelligencia a közlekedés minden szintjén megjelent, sőt egy-két részterületet már ma is dominál. Az utakat és az infrastruktúrát mégsem elsősorban az MI-re kell felkészíteni, hanem sokkal jobban az emberekre optimalizálni.