Lex Magyar: nyilvánosságra hozták vagyonnyilatkozataikat a Tisza EP-képviselői
Magyar Péter ingatlanok, festmények, autó és pianínó mellett még egy 20 forint névértékű 4iG-részvényt is feltüntetett.
Évek óta tartó lejtmenetben van a magyar reklámipar, a tendencia 2023-ban is folytatódott a reklámszövetség és társszervezetei adatai alapján. Főleg az állami költés esett vissza drasztikusan.
Atipikus évnek számít 2023, mert míg a magyar reklámpiac a korábbi években jellemzően a GDP-vel együtt mozgott, csak épp nagyobb kilengésekkel követték a változásokat, addig tavaly a GDP nominális csökkenése ellenére a kommunikációs költések növekedtek – állítja a Magyar Reklámszövetség (MRSZ). A bővülés motorja a kereskedelmi piac élénkülése és a média területén tapasztalható általános áremelés volt.
A reklámpiac nominálisan 11 százalékkal gyarapodott 2023-ban, reálértéken azonban 6,6 százalékot csökkent (a külföldi techóriások nélkül számolva 7,2 százalékot), hiszen a 2023-as átlagos infláció 17,6 százalékra rúgott. A legtöbb iparághoz hasonlóan itt is a Covid-járvány előtti utolsó „békeévet”, 2019-et tartják bázisévnek, a szektor valós értéken azóta sem tudott visszapattanni az akkori szintre, 5 százalékos az elmaradás.
Magyar Péter ingatlanok, festmények, autó és pianínó mellett még egy 20 forint névértékű 4iG-részvényt is feltüntetett.
1978 óta egy és ugyanaz a kérdés: lehet-e valaki olyan jó Superman, mint amilyen Christopher Reeve volt?
Két tankert is megtámadtak a jemeni húszik pár nap leforgása alatt a Vörös-tengeren. Az akciókról és a süllyedő hajókról látványos videókat forgattak.
A hízelgést és a fenyegetést felváltva alkalmazva szavaztatta meg a republikánusokkal Donald Trump a „gyönyörű” költségvetési törvényt.
Az elnök nem vette jó néven, hogy korábbi szövetségese harmadik politikai erőt alapítana. Hogyan babrálhat ki Elon Musk Donald Trumppal?
Közel-keleti válság ide vagy oda, a világ szinte fürdik az olajban.