SPAR
SPAR
Tetszett a cikk?

Belföldi utazásokkal, értékes utalványokkal és belépőjegyekkel díjazza a SPAR azokat, akik országos bortesztjük kitöltésével megosztják velük a borokkal, borozási szokásokkal kapcsolatos véleményüket, így segítve az üzletláncot a tökéletes borkínálat kialakításában.

A SPAR termékkínálatának kialakításakor mindig elkötelezett a minőség iránt, így van ez a borok területén is. A vállalat évtizedek óta segíti a hazai borkultúra fejlődését, a SPAR és INTERSPAR üzletekben válogatott borokat találunk az ország valamennyi borvidékéről, Villánytól egészen Tokajig. 2007-től a Budapest Borfesztivál főtámogatójaként is népszerűsíti az élelmiszerlánc a magyar borokat, borászokat. A cég az elmúlt évben több mint 11,5 millió palack bort értékesített, az eladási listái élén pedig a fehérborok álltak.

Az üzletlánc most három korosztály borkedvelőit invitálja online kérdőív kitöltésére, ahol vannak olyan válaszadási lehetőségek is, amelyek egy-egy meghatározó, emlékezetes élethelyzet és a bor kapcsolatáról szólnak. Például arra is kíváncsiak, hogy milyen borral lazítanak a vásárlók ünnepekkor, vagy milyen bort választanak például társasjátékozáshoz.

A 2024. május 23. és július 3. között elérhető országos borteszt kérdéseinek megválaszolásával nemcsak a SPAR munkáját segítik a kitöltők, de értékes nyeremények is várnak rájuk. Utalványokat, jegyeket és belföldi utazásokat is nyerhetnek, ezen felül pedig a népszerű MySPAR applikációban akciós kuponokat is kaphatnak, amellyel 20%-os kedvezménnyel vásárolhatják meg a kedvenc boraikat a SPAR és INTERSPAR áruházakban.

Az országos bortesztről bővebb információt itt talál.

SPAR Magyarország


Az oldalon elhelyezett tartalom a SPAR Magyarország megbízásából a HVG BrandLab közreműködésével jött létre. A tartalom előállításában a hvg.hu és a HVG hetilap szerkesztősége nem vett részt.