 © BMW |
Ez az egyedi modell a luxus Gran Turismo exkluzív világát a nagyteljesítményű sportkocsik karakterével egyesíti. Míg a hagyományos limuzinok elsősorban a menetkényelemre összpontosítanak, a BMW Concept CS az aktív és dinamikus autózás egyértelmű üzenetét sugározza. Ez az üzenet pedig az autó összes utasához maradéktalanul eljut, a négyajtós karosszéria nagyvonalú térkínálatával, valamint a sportos és alacsony üléspozícióval, amely itt nemcsak a vezető és az első utas kiváltsága, hanem a nagyméretű egyes üléseken helyet foglaló hátsó utasok sajátja is. A BMW Concept CS ebből adódóan – és korántsem utolsósorban – a temperamentumos vezetők sportos autójának víziója, amelyben az utasok ugyanúgy átélhetik a lendületes és luxusszínvonalú autózás élményét.
 © BMW |
A BMW Concept CS 5,1 méter hosszú karosszériáját a folyamatos, dinamikus ívek határozzák meg. Az autó sportosan karcsú és alacsony sziluettjét a mindössze 1,36 méteres magasság még inkább kiemeli. További fontos formai elem a tetővonal enyhén szélesedő, lágy átmenete a hátsó sárvédők felé, amely szintén a teljes karosszéria nyújtott arányait hangsúlyozza. Az autó oldalán húzódó kontúrvonal újszerű megfogalmazása a dinamikus menettulajdonságok szempontjából oly nagy jelentőségű hátsókerék-hajtást hangsúlyozza.
 © BMW |
A BMW Concept CS dinamikus és keskeny fényszóróiban különösen innovatív technika szolgál az erős és homogén fénykévék előállítására. A LED fényvisszaverő megoldással kialakított források fénye először speciális visszaverő felületre vetül, ahonnan a fénysugár egyenletesen elosztva, pontosan és célzottan irányul az útra. Ez a rendszer különösen homogén megvilágítású felületet eredményez, mégpedig vakításmentesen, mivel közvetlen fény csak a visszaverő felületeket éri. A BMW Concept CS utastere az exkluzív elegancia és a kifinomult stílus kombinációjának szellemében a dinamizmus új szintjét kínálja. A belső tér formáiban az egyes felületek és elemek innovatív kialakítása révén a funkció és a stílusosan visszafogott formavilág egysége jelenik meg.