szerző:
automenedzser.hu

Átlagosan 126 ezer kilométert futottak a kutatásban résztvevők autói és...

Átlagosan 126 ezer kilométert futottak a kutatásban résztvevők autói és többnyire 11 éve vannak utakon. Összesen 42 ezer hiányosság volt az autókon, azaz átlagosan három dolgot kellett volna kijavítani autónként. Ezek zöme a biztonságos közlekedést is veszélyezteti. Minden második autónál, pontosabban 54 százalékuknál az abronccsal vagy a karosszériával volt probléma. A kocsik 43 százalékánál a fékkel volt gond. Növeli a kockázatot, hogy az olyan öregebb autókban, amelyeket a fiatalok szívesen vezetnek, több mai alapvető biztonsági felszereltség hiányzik. A vizsgálatban részt vett járművek 35 százalékában nem volt utasoldali légzsák, ABS vagy ESP.

A fiatalok nem csupán a klasszikusok iránti érzelmektől fűtve vesznek idős autókat, hanem mert kevés a pénzük. Szakszervizre sem költenek, ami újabb potenciális veszélyforrást jelent. Sokan a barátaikkal vagy maguk javítgatják autóikat úgy, hogy igazán nem értenek hozzá. A vizsgálatban résztvevő szakembereknek fel kellett hívniuk a fiatalok figyelmét arra, hogy évente vigyék el felülvizsgálatra autóikat.

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények! Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.
Ötéves technikumok lesznek a szakgimnáziumokból

Ötéves technikumok lesznek a szakgimnáziumokból

Így hullik a közpénzeső a NER „mázliasszonyaira”

Így hullik a közpénzeső a NER „mázliasszonyaira”

Kellett két üveg tequila, hogy átmenjen a Kasszás Erzsi-reklám a CBA-nál

Kellett két üveg tequila, hogy átmenjen a Kasszás Erzsi-reklám a CBA-nál

A Huawei kémkedést tiltó szerződést ajánlott Németországnak

A Huawei kémkedést tiltó szerződést ajánlott Németországnak

A legújabb divat: a nyaraló

A legújabb divat: a nyaraló

Változtat a Microsoft, de továbbra is rengeteget fizet, ha valaki talál egy hibát

Változtat a Microsoft, de továbbra is rengeteget fizet, ha valaki talál egy hibát