Tetszett a cikk?

Teljes egészében megsemmisült az az R31-es alváz, amely a múlt hétvégi Magyar Nagydíjon lángra lobbant a Lotus Renault GP versenyzője, Nick Heidfeld alatt – tudatta csütörtökön az enstone-i alakulat főmérnöke, James Allison.

Mint ismeretes, a hungaroringi futamon Heidfeld második boxkiállása túlságosan hosszúra nyúlt, majd amikor kihajtott a boxutcából, az autója lángra kapott és szinte felrobbant. A német sofőr kiugrott a lángoló járgányból, amelyet a magyar pálya munkásai oltottak el: közülük az egyik tűzoltó kisebb lábsérülést szenvedett a robbanást követően a szétszóródó alkatrészek egyik darabjától.

A robbanás és a leégés okai kiderülnek az Autómenedzser.hu autós portálon, ahol az esetről készült videót is megtekintheti.
HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!

Autó

F1: Button világbajnok akar lenni

Felnőtt az évad első felét domináló Red Bull szintjére a McLaren, így az energiaitalosoknak a jelentős előny ellenére is van oka az aggodalomra – véli a múlt vasárnapi Magyar Nagydíj győztese, Jenson Button.

Autó

F1: miért nem megy a boxkiállás a Ferrarinak?

Egy új anyacsavar, illetve a fel- és leszereléséhez szükséges eszközökkel kapcsolatos gondok miatt veszített csatát a Ferrari versenyzője, Felipe Massa a Red Bull-ász Sebastian Vettel ellen, a Nürburgringen – árulta el Diego Ioverno, a Ferrari ügyvezető igazgatója.

Autó

F1: Coulthard elmondta, hogyan lehet megverni Vettelt

Nehéz helyzetben van a Red Bull rangidős versenyzője, Mark Webber, aki idén képtelen lépést tartani az együttes fiatal vb-címvédőjével, Sebastian Vettellel. Az autómenedzser.hu megkérdezte David Coulthardot, hogy mit tanácsol az ausztrálnak a luxusmárka ifjú német nagykövete ellen.

hvg.hu Autó

Az F1 mumusa a kerékanya

Ebben a szezonban már kétszer múlt a futam a kerékanyán: Ausztráliában Sebastian Vettel egy biztosnak tűnő győzelmet bukott el miatta, míg Malajziában Michael Schumacher kényszerült idő előtt feladni a küzdelmet. A kerékanya csak látszólag tűnik egyszerű fémdarabnak.

Autó

Az Audi áll az F1-es motormizéria hátterében

Az Audi állt a Forma-1-es motorspecifikáció-változás körüli hercehurca hátterében – árulta el a Red Bull főtervezője, Adrian Newey. A szakember szerint a szerepvállalással kacérkodó négykarikás márka miatt fogadták el a napokban felülbírált 1,6 literes, négyhengeres, turbós formulát, de az ingolstadti márka változtatott a tervein.

Autó

F1: a jövőjéről kérdeztük Barrichellót

Nem félti az állását a Forma-1-es Williams istálló veteránja, Rubens Barrichello. Pedig lenne oka rá. Az utóbbi napokban elterjedt, hogy Sir Frank Williams mégsem ragaszkodik az alapembernek számító Barrichellóhoz, a dél-amerikai azonban csütörtökön, a Hungaroringen poénos hangvételben cáfolta a spekulációkat.