Roskadozik a teljes európai elektromos hálózat az e-autók töltési igényei alatt
Több programmal, több hullámban telepítenek elektromosautó-töltő pontokat Magyarországra, ám a legszűkebben ellátott régiókba csak évek múlva érnek el.
A tanulmányautó 26 diák közreműködésével készült el 1700 munkaóra alatt.
A Volkswagen konszernnek annyira jól sikerült a Skoda pozícionálása, hogy a cseh márkának nincs is szüksége olyan imidzsépítő modellre, amely a fiatalabb korosztály szívét is megdobogtatná. Persze jelen van a kínálatban az Octavia RS sportmodell, de ez is inkább a tombolni vágyó családapák autója, a fiataloknak be kell érniük a Citigoval és a Fabiával. Talán épp azért, hogy egy kicsit a fiatalos vonalat is erősítsék a csehek, harmadik alkalommal bízták meg a Skoda Akadémia tanulóit, hogy készítsenek egy látványosabb verziót a Rapid Spacebackből.
Összesen 26 diák 1700 munkaórájának gyümölcseként megszületett az Atero Coupe nevet viselő háromajtós tanulmányautó, amely a hátrébb tolt B-oszloppal és a meredeken lefelé ívelő tetőívével megpróbál valamiféle sportosságot csempészni a Rapid konzervatív stílusának helyére. Hogy a hatást fokozzák éjfekete fényezést kapott az autó, néhány vörös színű optikai kiegészítővel, például küszöbtoldattal és hátsó spoilerrel kiegészítve, továbbá megkapta az Octavia 18 colos felnijeit, illetve kopoltyúkat is vagdostak a motorháztetőbe, ami egy talán már túlzás is tűnik.
A tanulmányautó orrában az 1.4-es TSI benzinmotor 125 lóerős változata kapott helyet 7-fokozatú DSG-váltóval párosítva, a menet közbeni basszusokról pedig az 1400 wattos, 14-hangszórós audio-rendszer gondoskodik, a csomagtartóba rejtett mélynyomóval.
A korábbi tanulmányautókhoz hasonlóan az Atero Coupe sem kerül sorozatgyártásba, - mint a tavalyi Skoda Fabia Funstar pick-up - de néhány rendezvényen, később pedig a múzeumban biztosan találkozhatnak majd vele a márka rajongói.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
Több programmal, több hullámban telepítenek elektromosautó-töltő pontokat Magyarországra, ám a legszűkebben ellátott régiókba csak évek múlva érnek el.
A HVG információi szerint egyre több a hasonló ügy.
Az 51 éves brit szakember húsz éven át dolgozott a Red Bullnál.
Kiara Lord posztolt egy szelfit.
Ez már a második alkalom.
A világ valaha élt leggazdagabb emberének nevét Nyugat-Afrikán kívül szinte senki nem hallotta, de mi a helyzet a többiekkel?