A mostani képek Sasha Selipanov tervező munkáját mutatják meg, aki a német konszernnél adott le terveket a Bugatti Veyron utódjaként gyártott Chironra. A cég vezetése be is vonta azonnal a végleges autó megjelenéséért felelős csoportba. Az kétségtelen, hogy ha a kocsi orrésze nem is lett annyira menő, mint ami itt látszik, az oldal- és hátsó elemeknél valóban sok mindent átvettek a végleges autón is.

A Bugattit kritizálták kissé, amiért eléggé biztonsági játszmát játszottak a Veyronra igencsak hasonlító Chiron dizájnjával, miközben a korai szakaszban még nagyon újszerű, szinte nem is evilági autóterveket mutogattak az újdonságról. Arról nem is beszélve, hogy sokáig azt lehetett gondolni, hogy a kocsi elődjével szemben elektromos hajtást is kap.

Mindenesetre azért elégedetlenek nem lehetünk a végeredménnyel, az 500 darabosra tervezett Chiron-széria elég meggyőző így is. A járművel éppen most készülnek új sebességrekord felállítására, több mint 460 km/h-s sebességet elérve. A kereken 1500 lóerős és 1600 Nm-es nyomatékkal rendelkező Chiron, amely egy 8.0 literes dupla V8-as motorból kapja az erejét továbbra is, eléggé alkalamasnak tűnik arral, hogy megszerezze a leggyosabb sorozatgyártású utcai autó címet.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.