Ki nem találná, melyik autó adott ötletet ehhez a géphez
A kaliforniai Monterey Car Week egyik legnagyobb meglepetése volt ez a kétüléses bivaly.
hvg.hu
Aki szeret időnként elmerülni az autók világában, vagy csak Ferrari-rajongó, annak egész biztosan ismerősen cseng a Ken Okuyama név. Még szép, hiszen ő tervezte anno a Ferrari legendás autóját, a Ferrari Enzót, amivel egy életre beírta magát a Ferrarik, a sportkocsik és úgy általában véve minden autóért rajongó ember szívébe. A napokban egy újabb autóval állt elő, ami a Ferrari 599 GTB-n alapul.
Ken Okuyama
A Kode57-ről a Monterey Car Weeken rántotta le a leplet, ott, ahol a Maybach 6 is debütált. Ha az adatok valósak, akkor a V12-es motorból 600 lóerőt lehet majd az aszfaltra szabadítani. Az erőforrást a kocsi orrába szerelte be, de a tengelynek köszönhetően gyakorlatilag egy középmotoros autóról beszélhetünk.
Ken Okuyama
Ken Okuyama
A jármű neve tisztelgés az 1957-es év legendás járművei előtt, mint például a Ferrari 250 Testa Rossa vagy a Jaguar XKSS.
Okuyama igyekezett odafigyelni a légellenállásra is, ezért az első kerék előtt készített egyet, hogy aztán a levegőt a kerék mögé vezesse el. A hasmagassága 45 mm, a kerekekre pedig Pirelli P Zerót pakoltak fel a menetstabilitás érdekében.
Nagy feltűnést keltett és sok díjat elnyert A fehér várkastély című, Japánban, az Edo-korban játszódó társasjáték. Az alapötlete olyan, hogy elsőre nem is érti az ember, hogy lehet ezt kivitelezni, de az első játék után kiderül: A fehér várkastély rászolgált a sikerére.