A gyémánt örök, de attól még lehet, hogy egy gép állította elő
Fenekestül forgatta fel a laboratóriumi gyémánt a drágakő piacát. Főként Kínában készül, az igazival megegyező minőségű, de olcsó.
Gyönyörű formaterv, alacsony tömeg és szupererős motor – röviden és tömören ez a legfrissebb Ducati.
A Panigale V4 S komolyabb Öhlins lengéscsillapítókat, fejlettebb vezérlést, alumínium felniket és lítium-ion akkumulátort vonultat fel, és változatlan teljesítmény mellett 1 kilogrammal könnyebb az alapmodellnél. A csúcsot a titán kipufogós Panigale V4 Speciale jelenti, mely némileg még könnyebb és ennek a változatnak a teljesítményét is megnövelték.
Az 1500 példányban gyártandó V4 Speciale tömege mindössze 173 kilogramm, és ehhez nem kevesebb mint 226 lóerős teljesítmény társul. Könnyen kiszámolható, hogy ez esetben minden egyes kilogrammra több mint 1,3 lóerős teljesítmény jut.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
Fenekestül forgatta fel a laboratóriumi gyémánt a drágakő piacát. Főként Kínában készül, az igazival megegyező minőségű, de olcsó.
A Tisza Párt elnöke magyarázatot kér, és biztosítékot követel, hogy Oroszország nem avatkozik be a magyar választásokba.
Az alig egy héten belüli, immár negyedik esetről, ami még szombaton történt, egy fideszes fővárosi politikus tett közzé videót.
Horváth László nem ellensége a fesztiváloknak úgy általában, vannak köztük jók is, például az MCC Feszt.
A modell már jobban van, három hónapig pihent és gyógyult.
Van orbános, mészárosos, tiborczos változat is.