A gyüttmenteket megállíthatja az önazonossági törvény, de a lakások értékcsökkenését nem
Az ingatlanvásárlást nehezíti, valós pozitív hatása viszont valószínűleg nem lesz a települések önazonosságát védeni hivatott szabályozásnak.
A Mazda eddig kitartott a szívó benzinmotorok mellett, most azonban itt a gyártó első új turbós erőforrása.
A külcsín tekintetében nincs sok változás, kicsit módosult a fényszóró, a hűtőrács és az autó fara, oldalról azonban maximum csak az új felnikről ismerhető fel a felfrissített 6-os. Belül változtattak a légbeömlőkön, megújult a kormány, nagyobb lett a kijelző és a korábbiaknál jobb kidolgozási minőséggel találkozhatunk.
Az igazi változás a motorháztető alatt található, oda ugyanis megérkezett a CX-9-ből már ismerős 2,5 literes lökettérfogatú turbós benzinmotor. Az erőforrás 250 lóerős teljesítménnyel és 420 Nm-es nyomatékkal rendelkezik, azt viszont egyelőre nem tudni, hogy a módosított futóművű új Mazda 6 Európában kapható lesz-e ezzel az új turbómotorral.
Az európai nagyközönség által először a márciusi Genfi Autószalonon megtekinthető új 6-os alapmotorja egy 145 lóerős kétliteres szívó benzinmotor, mely 165 lóerős változatban is készül. A 2,5 literes szívó benzinmotor 194 lóerős, és a fogyasztás csökkentése érdekében működés közben képes lekapcsolni egyes hengereit. A 2,2 literes turbódízel motor 150 és 184 lóerős változatban készül. A dízelmotor összkerékhajtással is párosítható, de csak kombi karosszéria esetén.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
Az ingatlanvásárlást nehezíti, valós pozitív hatása viszont valószínűleg nem lesz a települések önazonosságát védeni hivatott szabályozásnak.
Tusványoson Semjén beszélt Majkáról és arról is, mire számít, ha esetleg hatalomra kerülnek Magyar Péterék.
A miniszterelnök beszélt Majkáról és Azahriah-ról is.
Témák és vélemények a világlapokból.
Ma Magyarországon nem látszik az alagút vége.
A ferdőzés szarvasmarhákat érint, a mezőny 35 kilométerrel kevesebbet tesz meg a tervezettnél.