Hatalmas üzletet nyer és hatalmas kockázatot vállal a 4iG a magyar hadiipari privatizációval
Mi volt a baj az állami tulajdonú hadiiparral és mit tud vele kezdeni az 4iG? És hol mond ellen Orbánnak Nagy Márton minisztériuma?
Egy hét van még hátra a licitből, a bevételt pedig jótékonysági célokra fogják fordítani.
Amikor Ferenc pápa két éve ősszel az Egyesült Államokban tett látogatást, akkor szokásához híven nem luxuslimuzinokat, hanem két egyszerű kis Fiat 500L-t használt a helyi utazásai során. Ezek közül az egyiket nemrégiben már elárverezték, most pedig a másik kerül kalapács alá. Konkrétan ez a példány:
A Fiat 500L az USA-ban mintegy 21 ezer dolláros áron kapható, a Ferenc pápa által használt példány licitje pedig cikkünk írásakor 40 ezer dollárnál jár. Ennél mindenképpen feljebb fog kúszni az összeg: a licit szervezői 75 ezer dolláros eladási árral kalkulálnak. Mindezt joggal teszik, ugyanis a másik hasonló pápamobil nemrégiben 82 ezer dolláros áron talált gazdára.
Az autó lényegében szalon állapotban van, ugyanis eddig csak valamivel több mint 700 kilométert tettek meg vele. Az 1,4 literes turbós benzinmotorral és hatsebességes automataváltóval felvértezett Fiat 500L belsejét fekete bőr borítja.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
Mi volt a baj az állami tulajdonú hadiiparral és mit tud vele kezdeni az 4iG? És hol mond ellen Orbánnak Nagy Márton minisztériuma?
Ezúttal üres volt a csomagtartó.
Nem a „luxizás” leleplezése hozza magával a felháborodást. A nagy változásokhoz vezető lendület hosszú idő alatt halmozódott fel.
Nagyon jól ment tavaly a budapesti városnéző buszok üzemeltetőinek.
Az okok most egyértelműek.
Rendkívül értékes lehet.
A kórtermek jelentős része nem hűtött Magyarországon, a betegek elviselhetetlen melegre panaszkodnak.
Ennek töredéke az a pénz, amelyhez privatizációs bevételként jutott.
Tizenkét ügyben vizsgálja felül a Kúria a saját korábbi határozatát.