Áradt a felgyorsult Tisza és mindent letarolt
A magyarországi kihalt falvakról szóló sorozat egyik legkülönlegesebb túrája, amolyan Tüskevár-érzés volt, amikor Tiszahalász emlékei után kutattunk.
A kínai tulajdonban lévő svéd márka eddig még sosem készített ilyen erőforrást.
A 156 lóerős teljesítményű Volvo XC40 T3 alaphelyzetben hatsebességes kéziváltót kap, de felár ellenében nyolcsebességes automataváltó is elérhető lesz hozzá. Az XC40 hazánkban jelenleg 190 lóerős D4 AWD dízel-, illetve 247 lóerős T5 AWD benzinmotoros változatban rendelhető, 12,3-13,5 millió forintos alapáron. Érkezőben van továbbá egy 150 lóerős dízel-, illetve egy 190 lóerős benzines kivitel is.
A Volvo a későbbiekben várhatóan az XC40 plugin hibrid változatába is beszereli majd a most debütált kompakt T3-as motort, ezenkívül pedig már javában fejlesztik az XC40 tisztán elektromos hajtásláncú vadonatúj változatát is.
A Volvo a közelmúltban kiváló öthengeres motorjairól volt híres, egy ideje viszont már csak és kizárólag négyhengeres erőforrásokat szereltek a cég autóiba. A háromhengeres új benzinmotor az XC40 után várhatóan a gyártó más modelljeiben is fel fog bukkanni.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
A magyarországi kihalt falvakról szóló sorozat egyik legkülönlegesebb túrája, amolyan Tüskevár-érzés volt, amikor Tiszahalász emlékei után kutattunk.
Pannonhalmán mondta el augusztus 20-i ünnepi beszédét a Tisza Párt elnöke.
Kína és Oroszország is részt venne a kidolgozásban, dobta fel az orosz külügyminiszter.
A rendőrség ugyanakkor nem akarja elárulni, hogy milyen bűncselekmény gyanújával indítottak eljárást.