Mindenki tudja, hogy manipulatív a Fidesz módszere, de akkor mire jó a Voks 2025?
A nemzeti konzultációk soha nem vonják be érdemben az embereket semmilyen döntés-előkészítésbe.
Az Alfa Romeo a hírek szerint aktívan dolgozik a Giulia kupé változatán, ami nem csak külsejében lenne igazán attraktív, de a technológiai finomságai sem hétköznapiak.
Jelenleg két erőforrás-változatot tesztelnek, az egyik a 2.0 literes 280 lovas turbó benzines, amely a Giulia Velocéban is van, a másik pedig a 2.9 literes motor, amely a Quadrifoglóból ismert.
A lényeg, hogy egyik sem maradna érintetlen, és az erősebbik a Forma–1-ből ismert KERS-rendszerhez és a LaFerrariéhoz hasonló segédhajtást kaphat, amivel a QV-változat már közel 650 lóerővel gazdálkodhatna, ami csak alig hússzal kevesebb, mint egy Ferrari 488-es ereje – írja belső forrásokra hivatkozva az Autocar magazin. A 2.0 literest sem hagynák érintetlenül, ott a megnövelt teljesítmény 350 lóerő körül lehet.
Mindezzel a QV olyan ellenfeleket hagyhatna állva, mint a BMW M4 DTM változata, 500 lóerővel vagy a Mercedes-AMG C63 S Coupé a maga 510 lóerejével.
A hírek szerint a kocsik 2019-ben már be is mutatkozhatnak, és az első becslések szerint a 650 lovas QV Coupé ára 73 ezer dollár környékén lehet.
A nemzeti konzultációk soha nem vonják be érdemben az embereket semmilyen döntés-előkészítésbe.
Az Ügyvédkör elnökét és egy volt belügyminisztert kérdeztünk.
Ma egy éve szűnt meg a kötelező akciózás, a kormány azonban nem tudta elengedni.
Visszaállt a háború kitörése előtti vámrendszer az EU és Ukrajna között.
Még mindig téma a szombati budapesti Pride a világsajtóban.
A szakértő szerint Európa vezetői végre ráébredtek a geopolitikai veszélyekre.