Lehetett-e újabb pilóta-öngyilkosság az Air India júniusi tragédiája?
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
Igény talán lenne rá, de ez már annyiba kerülne, amit a célközönség nem fizetne ki egy Daciaért.
A közelmúltban alaposan leteszteltük a generációváltáson átesett Dacia Dustert, mely ár-érték fronton kiváló teljesítményt nyújtó divatterepessel egészen meg voltunk elégedve.
Akadnak azonban olyanok, akik eggyel nagyobb méretben vásárlnának hasonló autót, és ők egészen mostanáig azokba a pletykákba kapaszkodtak bele, melyek szerint érkezőben a nyújtott tengelytávval, nagyobb utastérrel és hétszemélyes kivitelben támadó Grand Duster.
Most azonban kiderült, hogy a Grand Dusterből nem lesz semmi. Legalábbis Louise O’Sullivan, a Dacia brit részlegének vezetője kizárta annak lehetőségét, hogy a közeljövőben egy a Dusternél nagyobb méretű hasonló modell érkezzen. Ennek oka elsősorban az, hogy a nagyobb SUV többe kerülne annál, mint amit a márka által megcélozni kívánt vásárlók ki tudnak fizetni.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.