Iszapbirkózás lett Trump vámháborújából
Nem világos, hogy a leginkább szablyacsörgetésnek tekinthető kereskedelmi háború átmegy egy langymeleg állapotba, vagy augusztus elsején totális káosz lesz a vége.
Igény talán lenne rá, de ez már annyiba kerülne, amit a célközönség nem fizetne ki egy Daciaért.
A közelmúltban alaposan leteszteltük a generációváltáson átesett Dacia Dustert, mely ár-érték fronton kiváló teljesítményt nyújtó divatterepessel egészen meg voltunk elégedve.
Akadnak azonban olyanok, akik eggyel nagyobb méretben vásárlnának hasonló autót, és ők egészen mostanáig azokba a pletykákba kapaszkodtak bele, melyek szerint érkezőben a nyújtott tengelytávval, nagyobb utastérrel és hétszemélyes kivitelben támadó Grand Duster.
Most azonban kiderült, hogy a Grand Dusterből nem lesz semmi. Legalábbis Louise O’Sullivan, a Dacia brit részlegének vezetője kizárta annak lehetőségét, hogy a közeljövőben egy a Dusternél nagyobb méretű hasonló modell érkezzen. Ennek oka elsősorban az, hogy a nagyobb SUV többe kerülne annál, mint amit a márka által megcélozni kívánt vásárlók ki tudnak fizetni.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
Nem világos, hogy a leginkább szablyacsörgetésnek tekinthető kereskedelmi háború átmegy egy langymeleg állapotba, vagy augusztus elsején totális káosz lesz a vége.
Már a Szijjártó-libling akkugyáraknak sem jut az egyedi állami támogatásokból. Az Állami Számvevőszék súlyos kritikákat fogalmazott meg e rendszerrel szemben, mert nem szolgálja a gazdaság érdekeit.
A világ legnagyobb húsipari cége, a brazil JBS a New York-i tőzsdére lépett, hogy finanszírozza a további növekedését. A zilált múltú vállalatot rendre megtalálják környezetvédők, politikusok és piacfelügyeletek.
Egészen hihetetlennek tűnő hírek, melyekről kiderült, hogy igazak. Hihető átverések. Mindkét fajtából jutott bőven az elmúlt hetekben a közösségi oldalakra.