A Pride volt az Orbán-rendszer temetési menete
A rendszerváltás idejének hangulatát lehetett érezni abban a tömegben, ahol a legtöbben legfeljebb gyerekek voltak akkoriban.
Az átlagsebességet fogják mérni a traffipaxok, így nem lesz elég lelassítani a kamerákhoz közeledve.
Nemsokára új módszert alkalmazva veszik fel a harcot a gyorshajtókkal a rendőrök: a hatóság már dolgozik annak a rendszernek a kialakításán, amely nemcsak egy-egy ponton méri az elhaladó autók sebességét, hanem átlagsebességet kalkulál a VÉDA-rendszer fix telepítésű kamerái, illetve a fix és mobil berendezések között. Erről a rendészeti országos rendőrfőkapitány-helyettes beszélt az InfoRádióban.
Halmosi Zsolt megjegyezte: az ellenőrzési módszert akkor tudják majd bevezetni, ha meglesznek a jogszabályi feltételek.
Ezzel a mérési metódussal kiküszöbölhető a rendszernek az a gyengesége, hogy az autósok csak a traffipaxok környékén tartják be a sebességkorlátot.
A rádiónak Pausz Ferenc közlekedésbiztonsági szakértő azt mondta, az átlagsebesség-mérés 3-5 kilométeres útszakaszon ellenőrzi, milyen gyorsan halad a jármű: a mérés kezdetétől a végéig megtett út és idő arányából számolja ki az átlagsebességet.
A rendszerváltás idejének hangulatát lehetett érezni abban a tömegben, ahol a legtöbben legfeljebb gyerekek voltak akkoriban.
A tömeg emberekből áll – őket mutatjuk meg külön-külön és együtt a HVG fotósainak szemével.
A Tisza Párt és a fővárosi csőd sem maradt ki.
Hatalmas. Ez minden idők legnagyobb Pride felvonulása. Ha nem hiszi, nézze meg a videókat.
Beszédek a 30. Budapest Pride-on.
A hatalom melegellenes politikája minden eddiginél több ellenzékit vitt ki az utcára – fogalmazott a Die Zeit tudósítójának egy Budapest Pride-résztvevő.
A Tisza elnöke szerint látszatpolitizálás folyik trükkök százaival és hazugságokkal.
Szerinte a kérdés csak az, ki akarja-e tenni annak a gyerekeit, amit az elmúlt tíz évben ő is átélt.
Közéjük Charles Leclerc fért be.