A Lada Niva a kanyarban sincs ehhez képest a különleges Samarához képest

Ezzel a különleges orosz járművel a legmélyebb hóban is a legnagyobb magabiztonsággal lehet közlekedni.

  • hvg.hu hvg.hu
A Lada Niva a kanyarban sincs ehhez képest a különleges Samarához képest

A Lada 1984-ben kezdte meg a még a régi Fiat 124-es alapokon nyugvó szériákat váltó VAZ-2108, ismertebb nevén a Samara sorozatgyártását, és a típus egészen a közelmúltig, 2013-ig gyártásban maradt. A modell életciklusának felénél, 1997-ben napvilágot látott a ráncfelvarrt Samara 2, melynek ötajtós kiadására, a 2002-ben debütált VAZ-2114-re épül a mellékelt fotókon látható egyedi orosz terepjáró:

Rus.live

A vélhetően még a VAZ-2121-nél, vagyis a négy évtizede változatlan formában gyártott és nemrégiben általunk is alaposan kipróbált Lada Nivánál is sokkal komolyabb terepjáró képességű járgányt egy 90 lóerős teljesítményű 2,4 literes benzinmotor hajtja. A számos Volga és UAZ alkatrészt felvonultató alvázas terepjáróból ez az egyetlen példány készült.

Rus.live

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

„A továbbtanulás lenne a legfontosabb, de ez olyan kilátástalan, hogy meg se próbálom” – a Lázár Jánossal vitába keveredő fiatalt kérdeztük

„A továbbtanulás lenne a legfontosabb, de ez olyan kilátástalan, hogy meg se próbálom” – a Lázár Jánossal vitába keveredő fiatalt kérdeztük

Mintha személyes történetében mondaná fel a kormánypolitika kritikáját, olyanok Füle Zsigmond első tapasztalatai a munka világában. Ő az a 18 éves, bácsborsódi fiatal, aki keresztkérdéseket tett fel Lázár Jánosnak bajai fórumán, és panaszára, miszerint keveset keres, a miniszter úgy válaszolt: rossz helyen dolgozik.