Ha gyorsan osztogatni kezdene a kormány, elfelejtenék a választók az elmúlt három évet?
Közeledik a választás, itt az idő, hogy a kormány valahogy jónak mutassa a gazdaság helyzetét. De van ennek bármi értelme?
Ezzel a különleges orosz járművel a legmélyebb hóban is a legnagyobb magabiztonsággal lehet közlekedni.
A Lada 1984-ben kezdte meg a még a régi Fiat 124-es alapokon nyugvó szériákat váltó VAZ-2108, ismertebb nevén a Samara sorozatgyártását, és a típus egészen a közelmúltig, 2013-ig gyártásban maradt. A modell életciklusának felénél, 1997-ben napvilágot látott a ráncfelvarrt Samara 2, melynek ötajtós kiadására, a 2002-ben debütált VAZ-2114-re épül a mellékelt fotókon látható egyedi orosz terepjáró:
A vélhetően még a VAZ-2121-nél, vagyis a négy évtizede változatlan formában gyártott és nemrégiben általunk is alaposan kipróbált Lada Nivánál is sokkal komolyabb terepjáró képességű járgányt egy 90 lóerős teljesítményű 2,4 literes benzinmotor hajtja. A számos Volga és UAZ alkatrészt felvonultató alvázas terepjáróból ez az egyetlen példány készült.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
Közeledik a választás, itt az idő, hogy a kormány valahogy jónak mutassa a gazdaság helyzetét. De van ennek bármi értelme?
A filozófus nem hiszi, hogy Magyar Péter a liberális demokrácia helyreállításának bajnoka lesz.
Május vége óta többször is el kellett halasztani a misszió indítását.
Sőt, ennél is nagyobbak lehettek az elbocsátások.
Szívbillentyű-megnagyobbodása volt a politikusnak.
Az egykori teniszező abban sem biztos, hogy egyáltalán beengednék az országba.
A főpolgármester szerint nagyon hiányzott a fővárosnak az a 10 milliárd, amit most visszakapnak.
Felszólította Tel-Aviv és Haifa lakóit, hogy hagyják el a térséget.
A volt államfőt arról is kérdezték, mi volt a legnehezebb feladata.