280 lóerővel debütált a 48 éve gyártásban lévő Lada Niva legújabb verziója
A most leleplezett Lada Niva Sport Turbo minden terepakadályt könnyű szerrel és akár nagy tempóval képes leküzdeni.
A most leleplezett Lada Niva Sport Turbo minden terepakadályt könnyű szerrel és akár nagy tempóval képes leküzdeni.
A crossover kategóriás Lada Azimut sokkal több egyszerű ígéretnél, jövőre gyártásba fog kerülni az akár 150 lóerős turbós újdonság.
Ahogy a filmekben.
A most debütált Lada Niva Sport 39 lóerővel erősebb az alapmodellnél.
A dupla kereklámpás Zsiguli három évtizeddel tekeri vissza az idő kerekét.
A jó öreg 2105-ös Lada szó szerint szalonállapotnak örvend, lényegében bejáratósan új.
Meglehetősen kevés készült ebből a Nivára épülő típusból az ezredforduló környékén.
Nem véletlenül lehet ismerős az orosz újdonság formavilága: a Dacia Logan régi egyterűje az alapja.
Ez a régi orosz Shooting Brake képzeletben a 80-as évekbe repítheti vissza új tulajdonosát.
Feltűnt a színen az AvtoVAZ első lokálisan zéró emissziós terepjárója.
Az orosz gyártó legújabb modellje az ígéretek szerint 2025-től lesz kapható.
Nem mindenkinek tetszett a faluvégi csapatás.
A párducfekete fényezésű orosz terepjáró mellett többek közt Aston Martinok, Rolls-Royce-ok és Ferrarik pihennek.
A nagy tervek megvoltak a szentpétervári Nissan-gyárból államosított Lada-üzem beindítására, de egyelőre úgy tűnik, inkább dísznek gyártottak le néhány autót.
A közel öt évtizedes múltra visszatekintő orosz terepjáró továbbra is remek eladási számokat generál.
A Lada terepjáróiba visszatér a blokkolásgátló, ezenkívül pedig a motort is modernizálták egy keveset.
A jövőben csak orosz márkákat vehetnek, meg néhány kiválasztott kínai modellt.
Ez a remek kiállású Fiat 124 Special több, mint 50 évvel tekeri vissza az idő kerekét.
A vadjasági város szívében parkol ez a nem kicsit hányatott sorsú régi orosz járgány.