Mindenek felett: 850 lóerővel támad a legújabb monstrum Mercedes G-osztály
A G-Klassénak nemcsak a futóművét, hanem a teljesítményét is szinte az egekbe emelték.
A G-Klassénak nemcsak a futóművét, hanem a teljesítményét is szinte az egekbe emelték.
A Ford limitált mennyiségben ugyan, de hivatalosan is megkezdi az ikonikus terepjáró új generációjának európai és magyarországi forgalmazását.
A kompresszoros V8-as motorral és 40 colos gumikkal szerelt fenevaddal nehéz feltűnésmentesen közlekedni.
A Lorinser a jelek szerint az orosz technikától sem idegenkedik.
A kompakt terepjáró külsején a Suzuki Jimny vonásait is fel lehet fedezni.
A legkeményebb terepek leküzdésére szánt Bronto utód nélkül távozik az orosz gyártó kínálatából.
Ezzel a négykerék-hajtású pickuppal lényegében bárhol és bármikor össze lehet hozni egy grillpartit.
Ez a hatalmas pickup még az Egyesült Államokban is nagynak számít.
Minden jel arra mutat, hogy a szovjet technikát az idők végezetéig gyártani fogják.
Megérkezett a több évtizedes múltra visszatekintő terepjáró 2020-as, modernizált változata.
A hétvégén Lada Nivák, Jeep Wranglerek és Toyota Land Cruiserek randevúztak egymással a fővárostól nem messze.
Kipróbáltuk az eredeti, a hamisítatlan, az amerikai F-150 Raptort, ami sokkal nagyobb és keményebb az európai Ranger Raptornál. Nem mellesleg pedig az USA-ban időtlen idők óta a legnépszerűbb új autó.
A sokak által várva várt terepjárót előbb láthatjuk építőkockákból álló változatban, mint valós önmagában.
Lassan odáig fajul a helyzet, hogy az új autók elejét teljes egészében egy gigantikus hűtőrács fogja kitenni.
A Mercedes ikonikus szögletes terepjárójából egy jubileumi limitált széria érkezett, mutatjuk.
A német és a japán terepjáró már alaphelyzetben is komoly hasonlóságot mutat egymással. Hát még így.
Emberünk szinte alig használ Photoshopot – mutatjuk, hogy milyenek lettek a valódi sárfelverődéssel, felfröccsenő vízzel és saját recept alapján készített műhóval megspékelt modellfotók. És minden műhelytitokra is fény derül.
Az új Jimny terepjáró képességei már alaphelyzetben sem rosszak, de most sikerült egy kicsit még tovább javítani rajtuk.
A francia gyártónál nemes egyszerűséggel úgy oldották meg a négykerékhajtást, hogy előre és hátulra is szereltek egy-egy motort.
Ha a Mercedes közel 4 évtized után cserélte újra a G-osztályt, akkor tulajdonképpen az UAZ sincs túlságosan elkésve.