szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Hiába a közel 5 évtizedes szovjet technika, az UAZ-ra a jelek szerint továbbra is sikerül vevőket találni.

A jó öreg UAZ-469-et, vagyis a parancsnoki UAZ-t még 1971-ben, tehát idestova 48 éve dobták piacra. És a legszebb az egészben, hogy ez a Lada Nivánál is öregebb modell mind a mai napig gyártásban van, sőt Magyarországon is forgalmazzák. És most kijött belőle egy limitált új széria, íme:
UAZ

Az új UAZ Hunter Expedition elsősorban divatos kétszínű fényezéséről, egyedi lökhárítóiról, masszív gallytörő rácsáról, illetve 16 colos lemezfelnikre szerelt, 235/85-ös méretű BF Goodrich All-Terrain terepgumijairól ismerszik meg.

UAZ

Az alapmodellnél 1,4 centiméterrel nagyobb hasmagasságú modellhez alapáron jár az oldalsó fellépő, a tetőcsomagtartó, illetve az elektromos csörlő. A motorháztető alatt egy 135 lóerős teljesítményű, illetve 217 Nm nyomatékú 2,7 literes szívó benzinmotor található.

UAZ

Az ötfokozatú kéziváltóval, kapcsolható összkerékhajtással és hátsó differenciálzárral rendelkező, 130 km/h végsebességű UAZ Hunter Expedition orosz alapára 886 410 rubel, vagyis átszámítva mintegy 3,8 millió forint. Hazánkban a fapados Hunter minimum 5,7 millió forintba kerül, a Jungle Edition alapára pedig nem kevesebb mint 8,8 millió forint.

UAZ

 

UAZ
UAZ
UAZ

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!